Het weer

MGG
Berichten: 7174
Lid geworden op: 30 jul 2022, 22:05
Locatie: Mgg2023rf@gmail.com

Re: Het weer

Bericht door MGG »

Pjotr92 schreef: Gisteren, 21:52 Mijn zus werkt op een notariskantoor en daar kreeg iedereen vandaag vrij.
Heeft dat kantoor geen airco? Bij ons was het vandaag extra druk op kantoor. Collega's zonder airco kwamen naar kantoor om dag extra te werken, werkdag te ruilen of op kantoor te studeren.
merel
Berichten: 13326
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Het weer

Bericht door merel »

Wij hebben ook geen airco op kantoor, wel klimaatbeheersing. Ik vond het daar afgelopen week prima toeven.
Plaats reactie