Fotografie
Bij mij nietLeonius schreef:Mooie foto's Hendrikus! Maarre...denk aan je horizonlijn! Die is toch echt altijd recht....

Je hebt helemaal gelijk. Da's nou precies waar ik nog wel eens wat nabewerking op moet loslaten. Maar hier was het me ontgaan. :roll:
Ook daar kun je Picasa voor gebruiken 8)Hendrikus schreef:Bij mij nietLeonius schreef:Mooie foto's Hendrikus! Maarre...denk aan je horizonlijn! Die is toch echt altijd recht....: 't Is een mirakel dat de zee nog niet is leeggelopen...
Je hebt helemaal gelijk. Da's nou precies waar ik nog wel eens wat nabewerking op moet loslaten. Maar hier was het me ontgaan. :roll:
volgeling schreef:Ook daar kun je Picasa voor gebruiken 8)Hendrikus schreef:Bij mij nietLeonius schreef:Mooie foto's Hendrikus! Maarre...denk aan je horizonlijn! Die is toch echt altijd recht....: 't Is een mirakel dat de zee nog niet is leeggelopen...

Leuke foto... uit een prachtig land. Effe snel geshopt.
Je moet zorgen dat die steen de aandacht trekt. Dankzij zo'n steen krijg je lekker diepte in je foto. Daarnaast heb ik geprobeerd de 1/3 ~ 2/3 verhouding te krijgen. Iets van de bovenkant afgeknipt. Toen met fotoshop autolevels en auto color gedaan.
Maar heb je hier een groter bestand van?
Met vriendelijke groet, Rick Marsman