BBQ for 2

Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
En om de heethoofden van te voren vast af te koelen krijgen ze bij aankomst een koel glas koud water aangeboden.:,
Ik ben een voorstander van de harde lijn. Jelle heeft een mooie sloot achter zijn huis. Laten we de heethoofden even daarin onderdompelen....
parsifal

Bericht door parsifal »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
En om de heethoofden van te voren vast af te koelen krijgen ze bij aankomst een koel glas koud water aangeboden.:,
Ik ben een voorstander van de harde lijn. Jelle heeft een mooie sloot achter zijn huis. Laten we de heethoofden even daarin onderdompelen....
Krijgen we nu ook al die baptisten discussies in dit onderwerp?

Verder ben ik nog altijd hoopvol. Die halve procent van Lo zie ik als een wolk die niet groter is dan de hand van een man. :) (Zeker als je bedenkt dat het hier echt om een vrouw gaat, en het nog bijna twee weken duurt voor het gezellig avondje zal kommen "Donna es mobile")
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
lebaoth
Contacteer:

Bericht door lebaoth »

Oorspronkelijk gepost door Kevertje
Lebaoth???

Alex en Lucy?

Appie21?

Lolo?
Tja, als ik die lijst met namen zie krijg ik ook wel zin.. het hangt af van m'n schoolrooster (heb vanaf die woensdag weer les) en van het vervoer.. Ik denk eigenlijk niet dat het lukt, maar 'k zou graag sojaburgers willen eten met jullie!
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door lebaoth
Oorspronkelijk gepost door Kevertje
Lebaoth???

Alex en Lucy?

Appie21?

Lolo?
Tja, als ik die lijst met namen zie krijg ik ook wel zin.. het hangt af van m'n schoolrooster (heb vanaf die woensdag weer les) en van het vervoer.. Ik denk eigenlijk niet dat het lukt, maar 'k zou graag sojaburgers willen eten met jullie!
Sojaburgers??? Ik dacht dat we al genoeg asielzoekers hier in Nederland hadden .....
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Rens
even ten principale: is het toegestaan dat mijn persoontje EVENTUEEL ook zou verschijnen?????????????
Aan eventueel hebben we weinig, Rens. Laten we het zo zeggen: je komt gewoon ;)
Lecram

Bericht door Lecram »

even ten principale: is het toegestaan dat mijn persoontje EVENTUEEL ook zou verschijnen?????????????
Als de anderen tenminste geen bezwaar hebben.
Dan kunnen ze iig zien dat je echt bestaat ;) (voor zover daar nog twijfels over zijn)
Jelle

Bericht door Jelle »

:,:,:,:,:,:, volgens mij krijgen dan de meesten een nat pak :,:,
Nee mijn moeder zij altijd je vangt meer mensen met stroop dan met azijn:t

[Aangepast op 13/8/04 door Jelle]
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Is er nog plek voor een aantal Rijssenaren???
natuurlijk Tukkertje van harte welkom, geef de namen maar door dan zal ik ze in het lijstje erbij vermelden.:u:u
Jelle

Bericht door Jelle »

Als de anderen tenminste geen bezwaar hebben.
wie zou daar bezwaar tegen hebben? altijd welkom Rens.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Oorspronkelijk gepost door Majorca
Oorspronkelijk gepost door nicname Flauw hoor, als dat de enige reden is om niet te komen....
er zijn meerdere redenen...
een aantal forumleden kan mij niet luchten of zien. (dat is tenminste soms de indruk die ik heb...) Met één van hen heb ik het overigens al broederlijk bijgelegd...
Maar die anderen gaan misschien wel met me op de vuist...? Ik zie al iemand zwaaiend met een barbekjoe-pook er tussen springen om de lieve vrede te bewaren...!

Ofschoon... Het zou ook kunnen dat een face-to-face ontmoeting heel veel oplost! Want in de normale omgang ben ik een heel beminnelijk mens, al zeg ik het zelf...

:t
Juist daarom organiseren we een barbecue, want bij het eten en drinken worden heel veel goede gesprekken gevoerd en is alles opgelost.
Majorca, voor mij hoef je in ieder geval niet weg te blijven hoor, ik lijk wel een kenau hier op het forum af en toe, maar ik val best mee :P vraag maar aan de anderen.

Maninne is in werkelijkheid als een zoet lief klein lammetje, waar werkelijk helemaal niets voor valt te vrezen.:,:,:u:u:u:u:u:u:u:u:u voor maninne:D

[Aangepast op 13/8/04 door Jelle]
Plaats reactie