De eerste zin was een reactie naar jou. De twee zinnen daarna waren algemeen. Ik had dit duidelijker moeten aangeven.Groepscirkel schreef: ↑Vandaag, 06:50Schrijf je dit nu tegen mij en gericht op berichten van mijn hand óf is dit een algemene reactie?MGG schreef: ↑Gisteren, 22:30Sinds de discussie rond de kleine lettertjes vind ik het opvallend dat je dit onvoorstelbaar vindt. Het is wel boeiend om te lezen wat sommige mensen toen vonden. Consequent zijn lijkt niet zo makkelijkGroepscirkel schreef: ↑Gisteren, 22:21Sorry hoor, maar een vergelijking met de duivel maken is wel van heel andere orde. Wie de duivel kent ... Onvoorstelbaar dat zelfs dit nog op enige nuance kan rekenen..
Is tussenvertaling als SV27 beloning voor verdeeldheid? (Uit Herziene Statenvertaling)
-
MGG
Re: Is tussenvertaling als SV27 beloning voor verdeeldheid? (Uit Herziene Statenvertaling)
Re: Is tussenvertaling als SV27 beloning voor verdeeldheid? (Uit Herziene Statenvertaling)
Jij maakt je nogal druk over de beeldvorming van de GG. Deze uitspraken bepalen o.a. het beeld van de GG.Job schreef: ↑Gisteren, 23:37Volgens mij heeft 99% van de meepratende gergemmers zijn spijt uitgesproken over de betreffende citaten over SV2027. Ik hoorde een hondstrouwe supporter zelfs iets zeggen als "gestoord". Zo zeg;-) Dus dat is het probleem niet. Het probleem is wel dat veel gergemmers het niet fijn vinden dat velen, juist ook buitenstaanders, het heel gewoon lijken te vinden (al jaren is dat zo) hun voeten met de GG af te vegen. Dat word je weleens zat.
Een predikant hoort Christus te verkondigen. Dat doet deze predikant in ieder geval niet. Onbegrijpelijk dat de ouderling van dienst met deze inhoud van een preek akkoord is gegaan.
In mijn SV Bijbel staat het woord wijf. Meerdere malen heb ik deze predikant gehoord. Hij heeft dit woord niet gebruikt, zover ik weet. Waarom dwaalt hij af van de SV?
-
Groepscirkel