Wat doen we vandaag ? [8]

eilander
Moderator

Re: Wat doen we vandaag ? [8]

Bericht door eilander »

Lassie schreef:
helma schreef:
Lassie schreef:Naar de vk en t zh. :nonnon
zorgen Las?? :love
sterkte!!!!
Uhm ja er waren zorgen, net uit het ziekenhuis. Maar alles bleek goed te zijn. Moet zondag wel weer terug komen voor controle. Ze willen het goed in de gaten houden.
Sterkte in elk geval!!
Lassie

Bericht door Lassie »

Dank je.
Johann Gottfried Walther

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Verhuizen... :)
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
helma

Bericht door helma »

Johann Gottfried Walther schreef:Verhuizen... :)

:tilt vertel!!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

bomen determineren
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Zita schreef:Om onduidelijke redenen moest ik eerst heel veel slaap inhalen. Toen wat was weggewerkt, en mij onderwijl afgevraagd hoe het mogelijk is dat er zeventien paar sokken in de was zaten, terwijl alleen zusjelief sokken draagt. Nu zit ik moed te verzamelen om stukje bij beetje een vreselijke kast uit te mesten. Gisteren kwam ik er al een bak kleingeld in tegen (guldens uiteraard). Kan Woord en Daad hier nog wat mee, of doen zij alleen in huidige valuta en papiergeld dat nog in te leveren is bij DNB?
Ik ben nu op het min of meer dramatische punt aangekomen dat ik geen energie meer heb, maar dat driekwart van mijn kamer (waaronder mijn bed, da's nog wel het ergste) bedolven ligt onder de rommel. Troost is dat alles wat ik wilde bewaren, alweer in die kast zit. Ik hoef dus alleen maar dozen op te zoeken om de rommel in te doen en die naar de kringloopwinkel/grijze container/papiercontainer te vervoeren. Overigens zit die kast ook zonder al die rommel nog steeds vol. Het leven zit vol raadsels.
refo

Bericht door refo »

helma schreef:
Zita schreef:Om onduidelijke redenen moest ik eerst heel veel slaap inhalen. Toen wat was weggewerkt, en mij onderwijl afgevraagd hoe het mogelijk is dat er zeventien paar sokken in de was zaten, terwijl alleen zusjelief sokken draagt. Nu zit ik moed te verzamelen om stukje bij beetje een vreselijke kast uit te mesten. Gisteren kwam ik er al een bak kleingeld in tegen (guldens uiteraard). Kan Woord en Daad hier nog wat mee, of doen zij alleen in huidige valuta en papiergeld dat nog in te leveren is bij DNB?

volgens mij kan dat bij W&D nog; volgens het laatste blaadje
Nee. Kleingeld niet. Munten was 5 jaar.
Bankbiljetten kan nog wel. Die zijn 30 jaar inwisselbaar, dat is 2032, tenminste de biljetten die het laatst in omloop waren. De oudere zijn ook 30 jaar inwisselbaar, maar vanaf dat ze niet meer geldig waren als betaalmiddel.

Maar: zilveren guldens en rijksdaalders (van voor 1967) zijn momenteel wel aardig wat geld waard. Door de hoge zilverprijs. Dan moet je bij de juwelier zijn. Niet bij DNB. Je krijgt meer dan een gulden.
Lourens

Bericht door Lourens »

Straks eerst vaste bezoek van mijn zoon en schoondochter.
Dan boodschappen doen.
Vanmiddag voetbal kijken en vanavond naar de Jij daar!!! avond
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
huisman

Bericht door huisman »

Werken (Open dag luchtmacht en herdenking Market Garden) Zal wel druk worden in ons luchtruimpje . :sweat
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

huisman schreef:Werken (Open dag luchtmacht en herdenking Market Garden) Zal wel druk worden in ons luchtruimpje . :sweat
laten we hopen dat er in elk geval geen ongelukken gebeuren zoals in Reno
~~Soli Deo Gloria~~
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Mijn dochter mag proefzwemmen, ik denk dat ik zenuwachtiger ben dan zij :sweat
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lassie

Bericht door Lassie »

JolandaOudshoorn schreef:Mijn dochter mag proefzwemmen, ik denk dat ik zenuwachtiger ben dan zij :sweat
Sterkte, hoe is het gegaan?
Geduld

Bericht door Geduld »

proberen schoenen, armband en oorbellen te vinden voor de bruiloft van mijn zusje...
Denk je dat je met de jurk het moeilijkste hebt gehad, blijken schoenen ook niet gemakkelijk te zijn...
let sin never hold true, that Love never broke through.
helma

Bericht door helma »

straks naar onze familiedag :)
Er komen zo 60 personen
ik moest voor het baksel zorgen en heb gister hele middag staan bakken
helaas is er iets mis gegaan met mijn havermoutcupcakes; ik heb ze net nog geprobeerd op te leuken met een botercrème met jam erdoor; maar het blijven wat wanstaltige-smakeloos-uitziende-baksels.
Misschien doet een parapluutje nog wonderen...
(dochter van 10 vindt ze wel lekker; dus misschien neem ik ze toch nog mee.....)

De bitterkoekjescake en kruidkoek zien er wel gelikt uit.
Lassie

Bericht door Lassie »

Als ze maar lekker zijn toch?
Gesloten