Sterkte in elk geval!!Lassie schreef:Uhm ja er waren zorgen, net uit het ziekenhuis. Maar alles bleek goed te zijn. Moet zondag wel weer terug komen voor controle. Ze willen het goed in de gaten houden.helma schreef:zorgen Las??Lassie schreef:Naar de vk en t zh.![]()
sterkte!!!!
Wat doen we vandaag ? [8]
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
Dank je.
- Johann Gottfried Walther
Verhuizen... 

"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Johann Gottfried Walther schreef:Verhuizen...

- JolandaOudshoorn
Ik ben nu op het min of meer dramatische punt aangekomen dat ik geen energie meer heb, maar dat driekwart van mijn kamer (waaronder mijn bed, da's nog wel het ergste) bedolven ligt onder de rommel. Troost is dat alles wat ik wilde bewaren, alweer in die kast zit. Ik hoef dus alleen maar dozen op te zoeken om de rommel in te doen en die naar de kringloopwinkel/grijze container/papiercontainer te vervoeren. Overigens zit die kast ook zonder al die rommel nog steeds vol. Het leven zit vol raadsels.Zita schreef:Om onduidelijke redenen moest ik eerst heel veel slaap inhalen. Toen wat was weggewerkt, en mij onderwijl afgevraagd hoe het mogelijk is dat er zeventien paar sokken in de was zaten, terwijl alleen zusjelief sokken draagt. Nu zit ik moed te verzamelen om stukje bij beetje een vreselijke kast uit te mesten. Gisteren kwam ik er al een bak kleingeld in tegen (guldens uiteraard). Kan Woord en Daad hier nog wat mee, of doen zij alleen in huidige valuta en papiergeld dat nog in te leveren is bij DNB?
Nee. Kleingeld niet. Munten was 5 jaar.helma schreef:Zita schreef:Om onduidelijke redenen moest ik eerst heel veel slaap inhalen. Toen wat was weggewerkt, en mij onderwijl afgevraagd hoe het mogelijk is dat er zeventien paar sokken in de was zaten, terwijl alleen zusjelief sokken draagt. Nu zit ik moed te verzamelen om stukje bij beetje een vreselijke kast uit te mesten. Gisteren kwam ik er al een bak kleingeld in tegen (guldens uiteraard). Kan Woord en Daad hier nog wat mee, of doen zij alleen in huidige valuta en papiergeld dat nog in te leveren is bij DNB?
volgens mij kan dat bij W&D nog; volgens het laatste blaadje
Bankbiljetten kan nog wel. Die zijn 30 jaar inwisselbaar, dat is 2032, tenminste de biljetten die het laatst in omloop waren. De oudere zijn ook 30 jaar inwisselbaar, maar vanaf dat ze niet meer geldig waren als betaalmiddel.
Maar: zilveren guldens en rijksdaalders (van voor 1967) zijn momenteel wel aardig wat geld waard. Door de hoge zilverprijs. Dan moet je bij de juwelier zijn. Niet bij DNB. Je krijgt meer dan een gulden.
Straks eerst vaste bezoek van mijn zoon en schoondochter.
Dan boodschappen doen.
Vanmiddag voetbal kijken en vanavond naar de Jij daar!!! avond
Dan boodschappen doen.
Vanmiddag voetbal kijken en vanavond naar de Jij daar!!! avond
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Werken (Open dag luchtmacht en herdenking Market Garden) Zal wel druk worden in ons luchtruimpje . 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
laten we hopen dat er in elk geval geen ongelukken gebeuren zoals in Renohuisman schreef:Werken (Open dag luchtmacht en herdenking Market Garden) Zal wel druk worden in ons luchtruimpje .
~~Soli Deo Gloria~~
- JolandaOudshoorn
Mijn dochter mag proefzwemmen, ik denk dat ik zenuwachtiger ben dan zij 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Sterkte, hoe is het gegaan?JolandaOudshoorn schreef:Mijn dochter mag proefzwemmen, ik denk dat ik zenuwachtiger ben dan zij
proberen schoenen, armband en oorbellen te vinden voor de bruiloft van mijn zusje...
Denk je dat je met de jurk het moeilijkste hebt gehad, blijken schoenen ook niet gemakkelijk te zijn...
Denk je dat je met de jurk het moeilijkste hebt gehad, blijken schoenen ook niet gemakkelijk te zijn...
let sin never hold true, that Love never broke through.
straks naar onze familiedag
Er komen zo 60 personen
ik moest voor het baksel zorgen en heb gister hele middag staan bakken
helaas is er iets mis gegaan met mijn havermoutcupcakes; ik heb ze net nog geprobeerd op te leuken met een botercrème met jam erdoor; maar het blijven wat wanstaltige-smakeloos-uitziende-baksels.
Misschien doet een parapluutje nog wonderen...
(dochter van 10 vindt ze wel lekker; dus misschien neem ik ze toch nog mee.....)
De bitterkoekjescake en kruidkoek zien er wel gelikt uit.

Er komen zo 60 personen
ik moest voor het baksel zorgen en heb gister hele middag staan bakken
helaas is er iets mis gegaan met mijn havermoutcupcakes; ik heb ze net nog geprobeerd op te leuken met een botercrème met jam erdoor; maar het blijven wat wanstaltige-smakeloos-uitziende-baksels.
Misschien doet een parapluutje nog wonderen...
(dochter van 10 vindt ze wel lekker; dus misschien neem ik ze toch nog mee.....)
De bitterkoekjescake en kruidkoek zien er wel gelikt uit.
Als ze maar lekker zijn toch?