ik wil wel mee doen!Barmhartigheid schreef:Enne nog een nieuwtje, ik overweeg een kunstschilderscursus
Wat doen we vandaag ? [7]
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
- Barmhartigheid
Oh, superleuk gaan we lekker samen joh!!!helma schreef:ik wil wel mee doen!Barmhartigheid schreef:Enne nog een nieuwtje, ik overweeg een kunstschilderscursus

kben er pas ook aan begonnen en het is zo heeeerlijk ontspannend!!! echt een aanrader!!Barmhartigheid schreef:Oh, superleuk gaan we lekker samen joh!!!helma schreef:ik wil wel mee doen!Barmhartigheid schreef:Enne nog een nieuwtje, ik overweeg een kunstschilderscursus
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
ja oké!! Weet je iets?Barmhartigheid schreef:Oh, superleuk gaan we lekker samen joh!!!helma schreef:ik wil wel mee doen!Barmhartigheid schreef:Enne nog een nieuwtje, ik overweeg een kunstschilderscursus
Heerlijk aan het badderen nu.
Met laptoptukkertje schreef:Heerlijk aan het badderen nu.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Da´s niet de eerste keer dat hij dat doet hoor...vorige week ook al een keer.albion schreef:Met laptoptukkertje schreef:Heerlijk aan het badderen nu.(lijkt me erg lastig en onhandig)

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Leuk!Barmhartigheid schreef:Op jouw manier ben je best wel handig Henriëthenriët schreef:Sja, daar zeg je wat, het zou kunnen zijn dat ze idd een kuntzinnige bui heeft;) maar ik denk dat ze zich dan eerder op de naaimachine zou uitleven.albion schreef:Barmhartigheid schreef:Schilderen!
Oh, ik dacht dat ze een schilderij of zo iets aan het schilderen was. Jij bent ook erg praktisch
En gezien de staat van haar huisje, waarin ze met haar manlief heerlijk aan t klussen is, dacht ik toch echt aan schilderen van iets in of aan t huis.Maar ons huis is na gisteren bijna een kunstwerk, alles zit in de grondverf boven
Dat was een beste klus, nu het afschilderen nog ... Ik heb een idee, kom bij ons oefenen... Zijn wij lekker snel klaar gaan we daarna verder bij jullie in ruil voor koffie en de gezelligheid die er altijd bij jullie is
![]()
Enne nog een nieuwtje, ik overweeg een kunstschilderscursus
Doen, van de zomer heb ik meegedaan met een cursus, het is ontzettend leuk om te doen, en ontspannend. En je kunt ( als je dat kunt en wilt) jezelf er in kwijt!
Maarre.. je begrijpt dat ik je graag zou willen komen helpen.. maar de afstand en daarbij.. ik moet hier thuis zijn:) De kids kunnen niet zonder dr moedertje..

En papa heeft t heeeel druk:)
Dus de spil moet echt aanwezig zijn:)

Maar t is wel slim bedacht van je hoor

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
In plaats van een vrije dag vertrek ik straks naar Amsterdam. Schijnt dat daar een demo gehouden wordt m.b.t. Egypte.
Gaat wel laat worden vanavond heb ik al gehoord.
Dus laptop maar mee, denk dat er wel genoeg hotspots te vinden zijn daar en anders via mijn telefoon.
Gaat wel laat worden vanavond heb ik al gehoord.
Dus laptop maar mee, denk dat er wel genoeg hotspots te vinden zijn daar en anders via mijn telefoon.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Barmhartigheid
Het liefst iets in de regio. Ik heb me nog niet zo heel goed georienteerd. Eerst ons huisje afschilderen en m'n hobbykamer inrichtenhelma schreef:ja oké!! Weet je iets?Barmhartigheid schreef:Oh, superleuk gaan we lekker samen joh!!!helma schreef:ik wil wel mee doen!Barmhartigheid schreef:Enne nog een nieuwtje, ik overweeg een kunstschilderscursus

Weet jij iets in onze regio???
in alle bescheidenheid....Barmhartigheid schreef: Het liefst iets in de regio. Ik heb me nog niet zo heel goed georienteerd. Eerst ons huisje afschilderen en m'n hobbykamer inrichten, maar met een half jaar lijkt het mij serieus leuk om te doen!
mag ik dan ook meedoen ( ik kan vanaf de zomer

( soms wordt verhuizen toch aantrekkijk;))
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
van mij welhenriët schreef:in alle bescheidenheid....Barmhartigheid schreef: Het liefst iets in de regio. Ik heb me nog niet zo heel goed georienteerd. Eerst ons huisje afschilderen en m'n hobbykamer inrichten, maar met een half jaar lijkt het mij serieus leuk om te doen!
mag ik dan ook meedoen ( ik kan vanaf de zomer)
![]()

oma is oude familiefoto's aan het uitzoeken. Ik wilde er een paar scannen, en toen greep de familie haar kans: mooi, scan ze allemaal maar even, dan hoeven we nu niks uit te vechten over bijbestellen enzo. Ik wist niet waar ik aan begon.
't Is een schier eindeloze voorraad, en dan te bedenken dat opoe fotograferen goddeloos vond.

- Barmhartigheid
Lijkt mij gezellig, dus Jet van harte welkom! Dan beginnen we toch vanaf de zomer. Superhelma schreef:van mij welhenriët schreef:in alle bescheidenheid....Barmhartigheid schreef: Het liefst iets in de regio. Ik heb me nog niet zo heel goed georienteerd. Eerst ons huisje afschilderen en m'n hobbykamer inrichten, maar met een half jaar lijkt het mij serieus leuk om te doen!
![]()

ooo kwil ook die kant op gaan wonen!!! mag ik dan ook meedoen?Barmhartigheid schreef:Lijkt mij gezellig, dus Jet van harte welkom! Dan beginnen we toch vanaf de zomer. Superhelma schreef:van mij welhenriët schreef:in alle bescheidenheid....Barmhartigheid schreef: Het liefst iets in de regio. Ik heb me nog niet zo heel goed georienteerd. Eerst ons huisje afschilderen en m'n hobbykamer inrichten, maar met een half jaar lijkt het mij serieus leuk om te doen!
![]()

wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]