Hulp

gerrit de 2e
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

Oorspronkelijk gepost door nicname

Tja, Pim zou wel mogen, maar of tie nou zo handige tuinman is....pfuhh, voor die paar vierkante meter tuin hier moet ik al maanden/jaren zeuren...:,

GRoetjes Nic
In die tijd had je toch zelf de tuin al een keer of tien kunnen doen...?
nicname

Bericht door nicname »

Doe ik ook, maar sommige dingen zijn niet voor vrouwen te doen :P....
Maar het gebeurt wel hoor! Duurt alleen een tijdje bij 'm. ;)
gallio

Bericht door gallio »

Oorspronkelijk gepost door england
Waar we erg verlegen om zitten is om een klusjesman/tuinman...of vrouw, dat maakt niet uit, zolang het gebeurt...
Maar we hebben een oud huis en een oude kerk, en twee joekels van tuinen...
Hey, ik krijg er direct zin in, maar het duurt wel tot Augustus voor dat ik bij jullie in de buurt kom. Ik vraag me af hoe de tuin er dan uit ziet als er dan nog niets aan gebeurd is, onkruid van 2 meter hoog? Moet ik een kettingzaag meenemen? Wat moet er trouwens aan huis en kerk gedaan worden?

G.
england

Bericht door england »

Gallio, er is van alles wat moet gebeuren!
Elke week is er wel weer wat nieuws!
Ik hoop dat de tuin tegen die tijd er al wat leefbaarder bij ligt...Maar we hebben hier al het gereedschap dat we nodig hebben, dus je hoeft niet met een kettingzaag het vliegtuig in...!
gallio

Bericht door gallio »

Gallio, er is van alles wat moet gebeuren!
Elke week is er wel weer wat nieuws!
Ik hoop dat de tuin tegen die tijd er al wat leefbaarder bij ligt...Maar we hebben hier al het gereedschap dat we nodig hebben, dus je hoeft niet met een kettingzaag het vliegtuig in...!
'k wilde met de trein onder het Kanaal door, maar met kettingzaag in je hand zullen ze je op niet een openbaar vervoer toelaten, vermoed ik.

Tuinieren doe ik het liefste. Als de kerk of jullie huis zo'n beetje gerestaureerd moet worden begin ik er niet aan. Komt natuurlijk ook niet in een weekje klaar.

Wat kost auto huur in Engeland trouwens, en Bed and Breakfast?

G.
strik

Bericht door strik »

KRISTOS ANESTI!

en? al hulp?

ALITHOS ANESTI!

[Aangepast op 22/4/04 door strik]
england

Bericht door england »

Strik, nee nog niet, maar wat niet is kan nog komen...

Gallio, ons eigen bed en breakfast is gratis...

Nee, huis en kerk zijn ok. Kerk is redelijk goed, en huis is al behoorlijk leefbaar aan het worden, kijk alleen niet naar de plinten, die moeten nog, maar dta kom nog wel...

Nee, 't is de tuin! Wheeeeeh, da's net een oerwoud! We hadden em kort gemaaid, maar nu staan er al weer een paar honderd paardenbloemen...snik...
Gerrie

Bericht door Gerrie »

Nee, 't is de tuin! Wheeeeeh, da's net een oerwoud! We hadden em kort gemaaid, maar nu staan er al weer een paar honderd paardenbloemen...snik...
Dat is toch mooi, een heel veld met gele bloemen. Moet je zo laten. Is een natuurtuin.
Zaai er ook wat klaprozenzaad en korenbloemen in.
Dat wordt een lust voor het oog!
england

Bericht door england »

Gerrie, het zou een idee zijn, maar nee, we zouden overspoeld worden met klachten...als het nou onze eigen tuin was, maar iedereen vindt dta ie ook een beetje zeggenschap over onze tuin heeft...

Bovenien ben ik er zelf ook niet voor! De hele dag tegen zo'n oerwoud aan kijken...brrrr

Inderdaad, Maninne, de dingen die wij al niet doen voor onze gasten...al hun achtergebleven kleren wassen enzo...
england

Bericht door england »

idd, en de rest...Maar goed dta we met de auto naar Holland komen volgende week...ik zou niet eens de douane doorkomen, want je mag maar 20 kilo meenemen...
england

Bericht door england »

Die boeken lukt wel, maar ik vermoed dat die worteltjestaart pootjes heeft tegen de tijd dta ik naar jou ga...fiesh he...?
Plaats reactie