Gian schreef:Nou, toch even geweest vandaag. Kwam zo uit, ff naar mn zwager, toch niks te doen.
Mensen wat druk.. vooral bij de hoedjes en de dvd's.
Voelde me er niet echt thuis, weinig bekenden gezien, prima zo.

Gian schreef:Nou, toch even geweest vandaag. Kwam zo uit, ff naar mn zwager, toch niks te doen.
Mensen wat druk.. vooral bij de hoedjes en de dvd's.
Voelde me er niet echt thuis, weinig bekenden gezien, prima zo.
Opeens kon ik doorlopen. Niemand te bekennen, wel vreemd...Gian schreef: Mensen wat druk..
Gian schreef:Opeens kon ik doorlopen. Niemand te bekennen, wel vreemd...Gian schreef: Mensen wat druk..
Tot ik een nieuwe hal inliep, helemaal donker op enkele gekleurde schijnwerpers na... mensenkinderen... wat ik nu zag... duizenden en nog eens duizenden refo's die zich stonden te verdringen om een glimp van de gillende Willemijn op te vangen...!!
Doe maar: "Ik wil graag huilen over......"Auto schreef:Gian schreef:Opeens kon ik doorlopen. Niemand te bekennen, wel vreemd...Gian schreef: Mensen wat druk..
Tot ik een nieuwe hal inliep, helemaal donker op enkele gekleurde schijnwerpers na... mensenkinderen... wat ik nu zag... duizenden en nog eens duizenden refo's die zich stonden te verdringen om een glimp van de gillende Willemijn op te vangen...!!die nachtmerrie zal mij niet gebeuren.
We kunnen een topic voor je openen? (Met als opschrift "Ik wil graag praten over ......")
Ik wil wel optreden als hulpverlener.Auto schreef:Gian schreef:Opeens kon ik doorlopen. Niemand te bekennen, wel vreemd...Gian schreef: Mensen wat druk..
Tot ik een nieuwe hal inliep, helemaal donker op enkele gekleurde schijnwerpers na... mensenkinderen... wat ik nu zag... duizenden en nog eens duizenden refo's die zich stonden te verdringen om een glimp van de gillende Willemijn op te vangen...!!die nachtmerrie zal mij niet gebeuren.
We kunnen een topic voor je openen? (Met als opschrift "Ik wil graag praten over ......")
Je vergeet de entreeprijs, consumpties, parkeergeld/treinkaartjes en de vele andere euro's die uit je zak geklopt gaan worden...henriët schreef:Ik was aan t zoeken naar een indoorspeeltuin hier in Zeeland,
maar het is goedkoper om naar de wegwijs te gaan,
kinderboerderij, knuffelhoek, legoplaats, speeltuin, skelterbaan, knutselhoek etc...
en dat voor 3,50 voor 2 kinderen.
Wij ookrefo schreef:Wij gaan morgen.
Orchidee schreef:Wij ookrefo schreef:Wij gaan morgen.