dat gaat steeds sneller hoor,vlinder schreef:Ik vind al die jurkjes e.d. heel erg schattig, maar om ze te moeten strijken zijn ze echt vreselijk. Al die rouches en laagjes e.d.
oefening baart kunst ( en snelheid)
dat gaat steeds sneller hoor,vlinder schreef:Ik vind al die jurkjes e.d. heel erg schattig, maar om ze te moeten strijken zijn ze echt vreselijk. Al die rouches en laagjes e.d.
Leuk als je nog kleine kinderen hebt...maar dan moeten ze er wel van houden
open sollicitatie???jvdg schreef:
Was ik nog maar mod, dan kon ik deze posting verwijderen.
helma schreef:ik heb een poos de party's van een andere kant gezien...
ik schaam me nog steeds
henriët schreef:helma schreef:ik heb een poos de party's van een andere kant gezien...
ik schaam me nog steeds
is dat dan "rotzooi"???helma schreef:henriët schreef:helma schreef:ik heb een poos de party's van een andere kant gezien...
ik schaam me nog steeds
ik heb heel wat tupperware aangesmeerd
en tóch ben je er zélf bij of je iets koopt of niet, laat staan dat je naar zo'n party toegaat.......ok, er zijn mensen die nérgens néé op durven zeggen, maar die zouden dus al helemáál niet naar zo'n party moeten gaan.helma schreef:nee dat niet.
het is echt wel goed spul
maar toen ik er ging werken zei mijn moeder:
"Ga je bij Tupperware werken? daar zijn ze nog erger dan bij de Jehovagetuigen!"
en eigenlijk had ze wel een beetje gelijk.
Je leert er bepaalde verkooptechtnieken aan/verkooppraatjes om mensen over te halen dingen te kopen/afspraken te maken
en het is vaak kopen/afspraak maken voor de ander (het sociale aspect).
Je kwam altijd hetzelfde soort mensen tegen, die een koopverslaving hadden.
Daar profiteerde je als verkoper aardig van.
als ik terugkijk voelt het niet goed....
Eigenlijk is het met al die party's zoals Helma omschrijft een: "geloof " in het product wat je word "aangepraat"Rens schreef:en tóch ben je er zélf bij of je iets koopt of niet, laat staan dat je naar zo'n party toegaat.......ok, er zijn mensen die nérgens néé op durven zeggen, maar die zouden dus al helemáál niet naar zo'n party moeten gaan.helma schreef:nee dat niet.
het is echt wel goed spul
maar toen ik er ging werken zei mijn moeder:
"Ga je bij Tupperware werken? daar zijn ze nog erger dan bij de Jehovagetuigen!"
en eigenlijk had ze wel een beetje gelijk.
Je leert er bepaalde verkooptechtnieken aan/verkooppraatjes om mensen over te halen dingen te kopen/afspraken te maken
en het is vaak kopen/afspraak maken voor de ander (het sociale aspect).
Je kwam altijd hetzelfde soort mensen tegen, die een koopverslaving hadden.
Daar profiteerde je als verkoper aardig van.
als ik terugkijk voelt het niet goed....
ik ben wel eens met zo'n demonstratiereis meegeweest............wist tevoren dat het best wel agressieve verkoopluit konden zijn..............ik heb ze lekker zitten dollen.............een leuke dag gehad, verkoper bloedlink............niks gekocht of getekend......
wat mogen dat voor producten zijn dan???Orchidee schreef: Zoals ook HaRa, Groene Beer, Amway en niet te vergeten KIRBY
De eerste 3 heeft alles met schoonmaken en schoonmaakmiddelen te maken, en de KIRBY is een zgn "wonderstofzuiger" die maar tussen de 3 en 4 duizend euro kostRens schreef:wat mogen dat voor producten zijn dan???Orchidee schreef: Zoals ook HaRa, Groene Beer, Amway en niet te vergeten KIRBY
dán moet je écht gestoord zijn om zo'n ding als de Kirby te kopen......Miele, er is geen betereOrchidee schreef:De eerste 3 heeft alles met schoonmaken en schoonmaakmiddelen te maken, en de KIRBY is een zgn "wonderstofzuiger" die maar tussen de 3 en 4 duizend euro kostRens schreef:wat mogen dat voor producten zijn dan???Orchidee schreef: Zoals ook HaRa, Groene Beer, Amway en niet te vergeten KIRBY
€2899,-Orchidee schreef:De eerste 3 heeft alles met schoonmaken en schoonmaakmiddelen te maken, en de KIRBY is een zgn "wonderstofzuiger" die maar tussen de 3 en 4 duizend euro kostRens schreef:wat mogen dat voor producten zijn dan???Orchidee schreef: Zoals ook HaRa, Groene Beer, Amway en niet te vergeten KIRBY
Ja, en als ze dan zo'n ding thuis komen demonstreren, geven ze je het gevoel dat je de grootste viezerik, aller tijden bent, als je met een "gewone" stofzuiger werkt...Rens schreef:dán moet je écht gestoord zijn om zo'n ding als de Kirby te kopen......Miele, er is geen betereOrchidee schreef:De eerste 3 heeft alles met schoonmaken en schoonmaakmiddelen te maken, en de KIRBY is een zgn "wonderstofzuiger" die maar tussen de 3 en 4 duizend euro kostRens schreef:wat mogen dat voor producten zijn dan???Orchidee schreef: Zoals ook HaRa, Groene Beer, Amway en niet te vergeten KIRBY