12 februari dus; wij zouden wel kunnen dan, zoals het er nu uit ziet.henriët schreef:2 e vrijdagavond van februari
Meeting DV vrijdag 26 maart
Re: NIEUWJAARSMEETING 2010
12 februari kan ik wel en als in het Woudenberg is ben ik wel bereid om te komen. Kunnen mijn vader en moeder gelijk op ziekenbezoek bij iemand daar vlak in de buurt, dat zou 2 vliegen in 1 klap zijn!Tiberius schreef:12 februari dus; wij zouden wel kunnen dan, zoals het er nu uit ziet.henriët schreef:2 e vrijdagavond van februari
- JolandaOudshoorn
wij kunnen niet.Tiberius schreef:12 februari dus; wij zouden wel kunnen dan, zoals het er nu uit ziet.henriët schreef:2 e vrijdagavond van februari
de 1e vrijdag zaterdag van februari kan wel
of de eerste vrijdag/zaterdag van maart.
en anders wordt het de 2e vrijdag/zaterdag van april.
Jullie mogen het zonder mij doen

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Henriët woont niet in Woudenberg, hoor.Gijs83 schreef:12 februari kan ik wel en als in het Woudenberg is ben ik wel bereid om te komen. Kunnen mijn vader en moeder gelijk op ziekenbezoek bij iemand daar vlak in de buurt, dat zou 2 vliegen in 1 klap zijn!Tiberius schreef:12 februari dus; wij zouden wel kunnen dan, zoals het er nu uit ziet.henriët schreef:2 e vrijdagavond van februari
de eerste zaterdag in februari
locatie woudenberg of veenendaal
(sorry Jet; ik was eerder
)
(sorry Jet; ik was eerder

ik heb t aangezwengeld.. dus was de eerste, en lees maar s terug, ik heb t al eerder aangekondigd het hier te doenhelma schreef:de eerste zaterdag in februari
(sorry Jet; ik was eerder)

jij doet t voor jullie regio op zaterdag, en ik voor onze regio op vrijdagavond

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Tiberius schreef:Henriët woont niet in Woudenberg, hoor.Gijs83 schreef:12 februari kan ik wel en als in het Woudenberg is ben ik wel bereid om te komen. Kunnen mijn vader en moeder gelijk op ziekenbezoek bij iemand daar vlak in de buurt, dat zou 2 vliegen in 1 klap zijn!Tiberius schreef:12 februari dus; wij zouden wel kunnen dan, zoals het er nu uit ziet.henriët schreef:2 e vrijdagavond van februari

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
aha dat lijkt me leuk!! 

neem ik wel mee wat overblijft van vrijdagavondhelma schreef:aha dat lijkt me leuk!!

dus je komt dan nog welhenriët schreef:neem ik wel mee wat overblijft van vrijdagavondhelma schreef:aha dat lijkt me leuk!!

sommige mensen kan ik niet buitenhelma schreef:dus je komt dan nog welhenriët schreef:neem ik wel mee wat overblijft van vrijdagavondhelma schreef:aha dat lijkt me leuk!!

´t Is maar te hopen dan Rens dat het niet vriest... voor je het weet belt de longpolie weer met dat je binnen moet blijven...Rens schreef:ik wil nog wel eens vreselijk eigenwijs zijn, en er even uit te gaan om op het forum te neuzen.............of heb je liever dat ik voor een tijdje verdwijn........Bert Mulder schreef:Waarom ben je ook aan het einde van de wereld gaan wonen? Meende trouwens dat je vorige week naar je bed verbannen was....Rens schreef:Jullie weten het altijd zó te plooien, dat ik domweg er niet bij kán zijn vanwege de afstand.
doen jullie dit met opzet of zo????![]()

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Bekend verschijnsel in Gouda. De eerste keer dat je het ziet denk je: wat gaat dáár nou?!Daphne schreef:´t Is maar te hopen dan Rens dat het niet vriest... voor je het weet belt de longpolie weer met dat je binnen moet blijven...Rens schreef:ik wil nog wel eens vreselijk eigenwijs zijn, en er even uit te gaan om op het forum te neuzen.............of heb je liever dat ik voor een tijdje verdwijn........Bert Mulder schreef:Waarom ben je ook aan het einde van de wereld gaan wonen? Meende trouwens dat je vorige week naar je bed verbannen was....Rens schreef:Jullie weten het altijd zó te plooien, dat ik domweg er niet bij kán zijn vanwege de afstand.
doen jullie dit met opzet of zo????![]()
Trouwens, iemand uit onze gemeente ligt in zijn rolstoel (is soort van bedje van gemaakt), wellicht een optie voor jou. Hoef je je bed niet uit maar kan je toch op pad
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Bonny schreef:Bert Mulder schreef:Waarom ben je ook aan het einde van de wereld gaan wonen?Rens schreef:Jullie weten het altijd zó te plooien, dat ik domweg er niet bij kán zijn vanwege de afstand.
doen jullie dit met opzet of zo????Alsof Canada naast de deur is.
Maar ik ben voor Rens' suggestie: Dokkum
Ik ga voor Canada...

De 1e zaterdag in februari kan ik helaas niet, maar vr de 12e wel.