Luther schreef:Nou moe, kom op zeg. Moet ik het je leren?fluitje schreef:Ik denk niet dat Fluitje dit jaar op de schaatsen gaat.
O ja, ik kan het wel hoor.................... mits ik geen bochten hoef te maken.
Ik hou het wel als aandachtige toeschouwer bij de koek en sopie en tegen de kou nemen we dan een......
Er kan weer geschaats worden op natuurijs!!!!!
- MarthaMartha
Re: Er kan weer geschaats worden op natuurijs!!!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dan kan je beter deLuther schreef:Nou moe, kom op zeg. Moet ik het je leren?fluitje schreef:Ik denk niet dat Fluitje dit jaar op de schaatsen gaat.
O ja, ik kan het wel hoor.................... mits ik geen bochten hoef te maken.
Ik hou het wel als aandachtige toeschouwer bij de koek en sopie en tegen de kou nemen we dan een......
bewaren voor ná het oefenen...Re: Er kan weer geschaats worden op natuurijs!!!!!
út Dokkum.............memento schreef:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Afgesproken! Plaats van oefening en valling?MarthaMartha schreef:Luther schreef:Nou moe, kom op zeg. Moet ik het je leren?fluitje schreef:Ik denk niet dat Fluitje dit jaar op de schaatsen gaat.
![]()
ik kom kijken....
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik heb wel ergens een datum, richting de zomer.Luther schreef:Afgesproken! Plaats van oefening en valling?MarthaMartha schreef:Luther schreef:Nou moe, kom op zeg. Moet ik het je leren?fluitje schreef:Ik denk niet dat Fluitje dit jaar op de schaatsen gaat.
![]()
ik kom kijken....
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Neeeeeej, nou niet er tussenuit knijpen....fluitje schreef:Ik heb wel ergens een datum, richting de zomer.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Vorig jaar tussen kerst en oud/nieuw kon er volop geschaatst worden bij ons op het kleine zeetje (zoals het in de volksmond genoemd wordt.)Luther schreef:Neeeeeej, nou niet er tussenuit knijpen....fluitje schreef:Ik heb wel ergens een datum, richting de zomer.

Jij bent vrij in die periode en ik ook.
En het meisje met de groene sjaal komt ook uit Zeeuws Vlaanderen dus iedereen uit de richting van Zeeland is welkom.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Word ik hier nu voor Zeeuw versleten??fluitje schreef:Vorig jaar tussen kerst en oud/nieuw kon er volop geschaatst worden bij ons op het kleine zeetje (zoals het in de volksmond genoemd wordt.)Luther schreef:Neeeeeej, nou niet er tussenuit knijpen....fluitje schreef:Ik heb wel ergens een datum, richting de zomer.
En het meisje met de groene sjaal komt ook uit Zeeuws Vlaanderen dus iedereen uit de richting van Zeeland is welkom.
uit de richting van ZeelandLuther schreef:Word ik hier nu voor Zeeuw versleten??fluitje schreef:Vorig jaar tussen kerst en oud/nieuw kon er volop geschaatst worden bij ons op het kleine zeetje (zoals het in de volksmond genoemd wordt.)Luther schreef:Neeeeeej, nou niet er tussenuit knijpen....fluitje schreef:Ik heb wel ergens een datum, richting de zomer.
en dat is alles beneden Utrecht.
oooo... schaatsen... daar ben ik dol op.
Maar wanneer kan het? Misschien doe ik het wel x in Utrecht, die ijsbaan. Die grote.
Maarja, natuur ijs is ook leuk....
Maarja, natuur ijs is ook leuk....
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Nou, daar zullen de Zeeuwen het niet mee eens zijn...fluitje schreef:uit de richting van ZeelandLuther schreef: Word ik hier nu voor Zeeuw versleten??
en dat is alles beneden Utrecht.
De lokale ijsbaan hier heeft helaas nog te weinig dikte om open te kunnen: http://www.avheerjansdam.nl/