Verzoek van Rens!!!

Daphne

Re: Verzoek van Rens!!!

Bericht door Daphne »

Zonderling schreef:Gezien de ernst van de situatie waarin Rens verkeert, vind ik de laatste postings eerlijk gezegd niet erg passend.
Er zijn ook zaken die per PB kunnen worden uitgewisseld in plaats van hier.
<
Rens schreef:ongeacht de datum zou ik graag willen komen, maaaaaaaaaaaaarrrrrrr, ik zit met een groot probleem: het vervoer vv. !!! het ov in alle vormen is geen optie omdat na 20.00 uur in n.o.-fryslân geen ov rijdt.
Dit schreef Rens vandaag... Ik ben oprecht blij te horen dat het dan toch hopelijk allemaal wel mee zal vallen.
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Met alle respect voor Rens kan ik me momenten in de afgelopen 3 jaar herinneren dat hij vaker heeft gezegt dat hij binnenkort zal komen te sterven en dat zijn longen en/of hart nog maar voor een zeer klein percentage functioneren.
Gezien de foto's die ik heb langs zien komen van Rens denk ik overigens wel dat het nu echt wel niet zo best met hem gestelt is. Hij is echt hard oud geworden het afgelopen jaar.
Rens

Bericht door Rens »

Kaw schreef:Met alle respect voor Rens kan ik me momenten in de afgelopen 3 jaar herinneren dat hij vaker heeft gezegt dat hij binnenkort zal komen te sterven en dat zijn longen en/of hart nog maar voor een zeer klein percentage functioneren.
.
ik zal je bij de eerstkomende controle van de longarts meenemen, kun je zelf vragen wat de feitelijke situatie is..............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Daphne

Bericht door Daphne »

Rens schreef:
Kaw schreef:Met alle respect voor Rens kan ik me momenten in de afgelopen 3 jaar herinneren dat hij vaker heeft gezegt dat hij binnenkort zal komen te sterven en dat zijn longen en/of hart nog maar voor een zeer klein percentage functioneren.
.
ik zal je bij de eerstkomende controle van de longarts meenemen, kun je zelf vragen wat de feitelijke situatie is..............
Weetje Rens, ik geloof je wel, maar eerlijk gezegd begrijp ik Kaw zijn reactie ook. Het is gewoon via zo´n forum heel lastig als je al een aantal van zulke berichten van iemand hebt vernomen te bepalen waar de persoon in kwestie nu aan toe is... Ik hoop gewoon voor je dat ´het niet waar is´, al weet ik zelf ook dat je conditie van toen ik je ontmoette (dat is een aantal keren geweest) toen al niet zo best was...
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

tja, wat men zaait, zal men ook oogsten...

Rens, wens je het Allerbeste toe, en hoop dat het Vrede is....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Plaats reactie