aritha schreef:Tussen de veertig en de vijftig, dan ben je pas volwassen! Echt waar.
Een heerlijke leeftijd!

aritha schreef:Tussen de veertig en de vijftig, dan ben je pas volwassen! Echt waar.
Een heerlijke leeftijd!
Helemaal met je eens Aritha.aritha schreef:Tussen de veertig en de vijftig, dan ben je pas volwassen! Echt waar.
Een heerlijke leeftijd!
volwassen? en als ik nou nooit helemaal volwassen wíl worden? (dat lijkt me zo saaaaaaaai)fluitje schreef:Helemaal met je eens Aritha.aritha schreef:Tussen de veertig en de vijftig, dan ben je pas volwassen! Echt waar.
Een heerlijke leeftijd!
Ik heb er alle vertrouwen in dat de jeugd die hier meeleest/meedoet op refoforum, wel serieus genoeg is om zonder toezicht een meeting te kunnen houdenjvdg schreef:enne het broodnodige toezicht regel je zelf maar........
Dat vertrouwen heb ik ook wel, mits de groep niet te groot wordt.memento schreef:Ik heb er alle vertrouwen in dat de jeugd die hier meeleest/meedoet op refoforum, wel serieus genoeg is om zonder toezicht een meeting te kunnen houdenjvdg schreef:enne het broodnodige toezicht regel je zelf maar........
Mooi, ik had toch nog geen vakantie gepland, en ik wilde altijd al eens naar Canada. Ik ben ik de tweede week van juli bij je! Goed??Bert Mulder schreef:Jullie zijn hier bij ons welkom...
Ruimte zat voor jullie allen om een tent op te zetten....
Da Capo schreef:aritha schreef:Tussen de veertig en de vijftig, dan ben je pas volwassen! Echt waar.
Een heerlijke leeftijd!
Dan hoor ik nergens bij, ben geen jongere en ook geen volwassene...
Afgesproken dan. Stuur me even je vluchtnummer, dan kunnen we je op het vliegveld ophalen.Bonny schreef:Mooi, ik had toch nog geen vakantie gepland, en ik wilde altijd al eens naar Canada. Ik ben ik de tweede week van juli bij je! Goed??Bert Mulder schreef:Jullie zijn hier bij ons welkom...
Ruimte zat voor jullie allen om een tent op te zetten....
Zou leuk weze.....edele strijdster schreef:Da Capo schreef:aritha schreef:Tussen de veertig en de vijftig, dan ben je pas volwassen! Echt waar.
Een heerlijke leeftijd!
Tussen mal en dwaas in dus....
Ik weet wel niet wat er tussen inzit,(wijsheid, nog maller of nog dwazer) maar toch...
Ik ga er vanuit dat het iets heel positiefs is, aangezien ik er zelf ook tussen inzit....
Enne... Bert,.... hebben we 't niet vaker gehad over 'n meeting bij jullie?!
Misschien moet het er dan toch eens van komen!
Ze trappen erbij jou niet meer in dat je jonger bent dan 25jvdg schreef:Dat vertrouwen heb ik ook wel, mits de groep niet te groot wordt.memento schreef:Ik heb er alle vertrouwen in dat de jeugd die hier meeleest/meedoet op refoforum, wel serieus genoeg is om zonder toezicht een meeting te kunnen houdenjvdg schreef:enne het broodnodige toezicht regel je zelf maar........
Daarom had ik er een paar ouwe knakkers incognito bij willen mixen.
O, nee???? Jij hebt mij nog nooit in pak 1 mogen aanschouwen!JolandaOudshoorn schreef:Ze trappen erbij jou niet meer in dat je jonger bent dan 25jvdg schreef:Dat vertrouwen heb ik ook wel, mits de groep niet te groot wordt.memento schreef:Ik heb er alle vertrouwen in dat de jeugd die hier meeleest/meedoet op refoforum, wel serieus genoeg is om zonder toezicht een meeting te kunnen houdenjvdg schreef:enne het broodnodige toezicht regel je zelf maar........
Daarom had ik er een paar ouwe knakkers incognito bij willen mixen.
Bert Mulder schreef:wow bert!! wat een meeeega tuin.edele strijdster schreef:Da Capo schreef:aritha schreef:Tussen de veertig en de vijftig, dan ben je pas volwassen! Echt waar.
Een heerlijke leeftijd!
Tussen mal en dwaas in dus....
Ik weet wel niet wat er tussen inzit,(wijsheid, nog maller of nog dwazer) maar toch...
Ik ga er vanuit dat het iets heel positiefs is, aangezien ik er zelf ook tussen inzit....
Enne... Bert,.... hebben we 't niet vaker gehad over 'n meeting bij jullie?!
Misschien moet het er dan toch eens van komen!
wat lijkt me dat een genot om daar bloementuinen, terrassen enz aan te leggen, super
helemaal super als je zo de ruimte hebt.
Ik zou een grote schommel in de tuin zetten en van alles. de kids zouden nooooit meer ruzie hebben, omdat ze aaaaaltijd wel wat te doen hebben![]()
nu ja
ja idd, we hebben t eerder over meeting bij jou gehad.
we kunnen s kijken naar de kosten;)
en wie weet kunnen we een sponser vinden![]()
Zou leuk weze.....
kun je hier zien:
http://gilmulder.hyves.net/photos/
ruimte zat.