meeting Doornse Gat
Re: meeting Doornse Gat
Ik ben kind aan huis in 't Doornse gat. Nou ja, we komen er een keer per jaar of zo.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
En misschien toevallig tijdens de meeting van refoforum is refo daar net ook! En die loopt dan gewoon wat rondjes langs de meeting. De refoforummers houden precies in de gaten wie er die middag allemaal in buurt loopt en proberen refo op te sporen. Oftewel: vossenjacht op zoek naar refo 

Ben jij het alter-ego van refo?Hummel schreef:En misschien toevallig tijdens de meeting van refoforum is refo daar net ook! En die loopt dan gewoon wat rondjes langs de meeting. De refoforummers houden precies in de gaten wie er die middag allemaal in buurt loopt en proberen refo op te sporen. Oftewel: vossenjacht op zoek naar refo

Ik denk wel dat ze op elkaar lijken.jvdg schreef:Ben jij het alter-ego van refo?Hummel schreef:En misschien toevallig tijdens de meeting van refoforum is refo daar net ook! En die loopt dan gewoon wat rondjes langs de meeting. De refoforummers houden precies in de gaten wie er die middag allemaal in buurt loopt en proberen refo op te sporen. Oftewel: vossenjacht op zoek naar refo
Gezellig, samen met Helma and family??refo schreef:Ik ben kind aan huis in 't Doornse gat. Nou ja, we komen er een keer per jaar of zo.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Is het Doornse Gat te berijden met een scootmobiel??
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Mochtie willen!jvdg schreef:Ben jij het alter-ego van refo?Hummel schreef:En misschien toevallig tijdens de meeting van refoforum is refo daar net ook! En die loopt dan gewoon wat rondjes langs de meeting. De refoforummers houden precies in de gaten wie er die middag allemaal in buurt loopt en proberen refo op te sporen. Oftewel: vossenjacht op zoek naar refo
toch wel belangrijk voor mij om te weten of het zin heeft om te komen.....Rens schreef:Is het Doornse Gat te berijden met een scootmobiel??
Moderatorbericht:
jvdg schreef:Ben jij het alter-ego van refo?Hummel schreef:En misschien toevallig tijdens de meeting van refoforum is refo daar net ook! En die loopt dan gewoon wat rondjes langs de meeting. De refoforummers houden precies in de gaten wie er die middag allemaal in buurt loopt en proberen refo op te sporen. Oftewel: vossenjacht op zoek naar refo

Behalve RF hebben we ook wel eens RL gesprekken, dat wel.
--------------
volgens mij niet...albion schreef:Gezellig, samen met Helma and family??refo schreef:Ik ben kind aan huis in 't Doornse gat. Nou ja, we komen er een keer per jaar of zo.
Rens schreef:toch wel belangrijk voor mij om te weten of het zin heeft om te komen.....Rens schreef:Is het Doornse Gat te berijden met een scootmobiel??
geen idee. Ik heb daar geen ervaring mee...
je rijdt met de auto naar een picknickweide zeg maar
ik weet niet hoe stabiel een scootmobiel is op toch enigszins oneffen terrein
Je kunt met auto of scootmobiel op en over het terrein komen. Dat is geen probleem.
--------------
Als de 'family Helma' erbij is zal het er zeker gezellig zijn, daar twijfel ik niet aan!albion schreef:Gezellig, samen met Helma and family??refo schreef:Ik ben kind aan huis in 't Doornse gat. Nou ja, we komen er een keer per jaar of zo.
Gijs83 schreef:Als de 'family Helma' erbij is zal het er zeker gezellig zijn, daar twijfel ik niet aan!albion schreef:Gezellig, samen met Helma and family??refo schreef:Ik ben kind aan huis in 't Doornse gat. Nou ja, we komen er een keer per jaar of zo.

maar het kan hier ook aardig "ongezellig" zijn hoor soms...

Hoort erbij soms! Het zijn allemaal 'mensen' en hoe meer zielen hoe meer kans op ruzie natuurlijk(helaas...)helma schreef:
bedankt voor je compliment Gijs.
maar het kan hier ook aardig "ongezellig" zijn hoor soms...