Leuk! Van harte gefeliciteerd.Marnix schreef:... Joanne en ik gisteravond verloofd zijn?
Wist je dat . . . [11]
- zusterelly
Re: Wist je dat . . . [11]
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Van harte gefeliciteerd, Marnix en Joanne!Marnix schreef:... Joanne en ik gisteravond verloofd zijn?
En Gods Zegen toegewenst!
Hartelijk Gefeliciteerd 

Wat afschuwelijk joh. Heel veel sterkte toegewenst. Lijkt me een van de moeilijkste dingen als docent...je eigen leerling door de dood zien weggenomen worden.albion schreef:ik net het bericht kreeg dat een van mijn leerlingen
verongelukt is op weg naar huis.
een motor vloog uit de bocht.
Zaterdag moeten we de vader van een andere leerlinge
begraven. Uit een andere klas weliswaar.
Het zijn allemaal roepstemmen tot ons. Heden ik en morgen gij.
Memento mori.
Overigens stond ik vandaag ook oog in oog met de dood. Letterlijk. Een vrouw van 70 is verongelukt toen haar man - die haar net had afgezet bij de kerk - de macht over zijn stuur kwijtraakte en zijn eigen vrouw overreed. Toen ik langsfietste en noodgedwongen moest stoppen was ze al dood en onder een kleed gelegd. Onwerkelijk!
Vre se lijk! Je eigen vrouw doodrijden...freek schreef:Overigens stond ik vandaag ook oog in oog met de dood. Letterlijk. Een vrouw van 70 is verongelukt toen haar man - die haar net had afgezet bij de kerk - de macht over zijn stuur kwijtraakte en zijn eigen vrouw overreed. Toen ik langsfietste en noodgedwongen moest stoppen was ze al dood en onder een kleed gelegd. Onwerkelijk!
Albion, sterkte gewenst!
~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
super! gefeliciteerd!!!!Marnix schreef:... Joanne en ik gisteravond verloofd zijn?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
dat is toch andersom?henriët schreef: bedenk: niet het goede is veel, maar het vele is goed.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Van harte gefeliciteerd, Marnix en Joanne.Marnix schreef:... Joanne en ik gisteravond verloofd zijn?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
van harte Joanne en Marnix....Marnix schreef:... Joanne en ik gisteravond verloofd zijn?
en.......Marnix......heb je Joanne op je knieën ten huwelijk gevraagd, of op een andere romantische wijze??????
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Fietser komt om na botsing met motorrijderalbion schreef:ik net het bericht kreeg dat een van mijn leerlingen
Memento mori.
05-03-2009 20:41 (Site R.O.)
Een 12-jarige fietser is donderdag in het Zeeuwse Sint-Annaland om het leven gekomen bij een botsing met een motorrijder. Het ongeval vond omstreeks 16.15 uur plaats aan de Langeweg, meldt een woordvoerder van de politie.
De jongen uit Tholen reed over het fietspad naast de weg toen hij om onduidelijke oorzaak werd aangereden door een 41-jarige motorrijder uit Roosendaal die uit tegemoetkomende richting kwam. Hoe hij op het fietspad terecht is gekomen wordt onderzocht, de rijbaan en het fietspad zijn gescheiden door een berm.
Moderatorbericht:
Sterkte. Ook bij het opvangen van de andere leerlingen. Dat is op die leeftijd heel moeilijk. Anderzijds staan ze dan wel open als je een getuigenis mag afleggen.albion schreef:ik net het bericht kreeg dat een van mijn leerlingen
Memento mori.
- JolandaOudshoorn
Leuk!! Van harte gefeliciteerd en een goede voorbereiding op et komende huwelijk!Marnix schreef:... Joanne en ik gisteravond verloofd zijn?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Hier sluit ik me bij aan.JolandaOudshoorn schreef:Leuk!! Van harte gefeliciteerd en een goede voorbereiding op et komende huwelijk!Marnix schreef:... Joanne en ik gisteravond verloofd zijn?
Albion, sterkte...

We hebben nog geen concrete datum bedacht in een avond, maar het zal d.v. voorjaar 2010 worden.
Op de knieen na een romantisch 4-gangen-diner, gecreëerd en geserveerd door 2 goede vriendinnen van haar (huisgenote en flatgenote). Ze was jarig dus ik had die twee wat voor mijn karretje gespannen. Ik had Joanne verteld dat ik wel zou koken... Dus toen ik bij haar aankwam, uit mijn werk, ff gezellig gedaan, kaarsjes op tafel enzo. En toen ze net wou zeggen dat ik wel eens mocht gaan koken kwamen de dames binnen met de eerste gang (Joanne was heel erg verrast en vond het erg leuk) en daarna vertrokken weer, . En toen was ze erg verrast... anyhow, de dames kwamen nog 3x een gang brengen, het was erg gezellig en romantisch enzovoorts. En na het toetje ging ik over op de kadootjes. Omdat we op mijn verjaardag verkering hebben gekregen leek het me wel leuk om op haar verjaardag te verloven. Dus dat heb ik netjes gevraagd en ze zei meteen ja. Na een half uurtje knuffelen hebben we onze ouders even op de hoogte gesteld en Joanne's kokende vriendinnen uitgenodigd voor een wijntje, bedankt en verteld dat wij ook een verrassing voor hen hadden, ze wisten uiteraard van niksRens schreef:van harte Joanne en Marnix....Marnix schreef:... Joanne en ik gisteravond verloofd zijn?
en.......Marnix......heb je Joanne op je knieën ten huwelijk gevraagd, of op een andere romantische wijze??????

We hebben nog geen concrete datum bedacht in een avond, maar het zal d.v. voorjaar 2010 worden.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
Helemaal super gedaan!!!Marnix schreef:Albion, sterkte...
Op de knieen na een romantisch 4-gangen-diner, gecreëerd en geserveerd door 2 goede vriendinnen van haar (huisgenote en flatgenote). Ze was jarig dus ik had die twee wat voor mijn karretje gespannen. Ik had Joanne verteld dat ik wel zou koken... Dus toen ik bij haar aankwam, uit mijn werk, ff gezellig gedaan, kaarsjes op tafel enzo. En toen ze net wou zeggen dat ik wel eens mocht gaan koken kwamen de dames binnen met de eerste gang (Joanne was heel erg verrast en vond het erg leuk) en daarna vertrokken weer, . En toen was ze erg verrast... anyhow, de dames kwamen nog 3x een gang brengen, het was erg gezellig en romantisch enzovoorts. En na het toetje ging ik over op de kadootjes. Omdat we op mijn verjaardag verkering hebben gekregen leek het me wel leuk om op haar verjaardag te verloven. Dus dat heb ik netjes gevraagd en ze zei meteen ja. Na een half uurtje knuffelen hebben we onze ouders even op de hoogte gesteld en Joanne's kokende vriendinnen uitgenodigd voor een wijntje, bedankt en verteld dat wij ook een verrassing voor hen hadden, ze wisten uiteraard van niksRens schreef:van harte Joanne en Marnix....Marnix schreef:... Joanne en ik gisteravond verloofd zijn?
Ik weet, mijn Verlosser leeft