Voortaan meeting organiseren weer overlaten aan profs....

Groetjes Vlinder...
memento schreef:Ik heb gevraagd of ik de sleutel moest halen. Ik heb diverse keren onder memento's naam gespiekt of ik hem moest halen, maar geen antwoord gekregen. Ben langs ambacht gereden vandaag 2x)
Voortaan meeting organiseren weer overlaten aan profs....
Groetjes Vlinder...
Grapje... en jou verwacht ik zeker!!!! (ik weet niet of je je achterneef gaat zien, want die zit nu in Montfoortwim schreef:We blijven anders wel thuis joh. Dat scheelt de helft.JolandaOudshoorn schreef:waar ben ik aan begonnen
Die 'last minute actie' van mij heeft niets met de locatie te maken, trouwens. Zó nieuwsgierig ben ik nu ook weer niet naar waar je woont. Nou, een klein beetje dan.
Oh, mijn vriend Hendrikus, even je Nederlands verbeteren...Hendrikus schreef:Bert z'n plane is gisteren al vertrokken volgens mijrefo schreef:weet iedereen het nou?
sommigen zijn misschien al onderweg.
dat terribele engels... let us spiek normallie dutsBert Mulder schreef:Oh, mijn vriend Hendrikus, even je Nederlands verbeteren...Hendrikus schreef:Bert z'n plane is gisteren al vertrokken volgens mijrefo schreef:weet iedereen het nou?
sommigen zijn misschien al onderweg.
dat moet dus zijn:
Bert is gisteren al met het vliegtuig vertrokken, volgens mij....
'plane' is zo'n naar engels woord...
kom op!! M&M, Jet en ik zijn je hulptroepenJolandaOudshoorn schreef:waar ben ik aan begonnen
nog steeds 6 uur weg helma?helma schreef:kom op!! M&M, Jet en ik zijn je hulptroepenJolandaOudshoorn schreef:waar ben ik aan begonnen
MarthaMartha schreef:nog steeds 6 uur weg helma?helma schreef:kom op!! M&M, Jet en ik zijn je hulptroepenJolandaOudshoorn schreef:waar ben ik aan begonnen
Gijs83 schreef:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GEZELIGE AVOND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Wou je dat ik ook naar Groot(of klein) Ammers kwam?helma schreef:Gijs83 schreef:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GEZELIGE AVOND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Gijs.....
Gijs83 schreef:Wou je dat ik ook naar Groot(of klein) Ammers kwam?helma schreef:Gijs83 schreef:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GEZELIGE AVOND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Gijs.....
dat ga ik hier niet redden..MarthaMartha schreef:nog steeds 6 uur weg helma?helma schreef:kom op!! M&M, Jet en ik zijn je hulptroepenJolandaOudshoorn schreef:waar ben ik aan begonnen