ik ....Tiberius schreef:Wie is er nu weer aan de beurt om afscheid te nemen?

ik ....Tiberius schreef:Wie is er nu weer aan de beurt om afscheid te nemen?
JIJ??!!!!!MarthaMartha schreef:ik ....Tiberius schreef:Wie is er nu weer aan de beurt om afscheid te nemen?
Welke rens?Bonny schreef:Ik vind het een beetje flauw dat hier van zulke lacherige reacties gemaakt worden op Rens' vertrek en terugkeer. Laten we de beslissingen van Rens gewon accepteren
wie is Refo?refo schreef:Welke rens?Bonny schreef:Ik vind het een beetje flauw dat hier van zulke lacherige reacties gemaakt worden op Rens' vertrek en terugkeer. Laten we de beslissingen van Rens gewon accepteren
Wie niet, hier?Rens schreef:wie is Refo?refo schreef:Welke rens?Bonny schreef:Ik vind het een beetje flauw dat hier van zulke lacherige reacties gemaakt worden op Rens' vertrek en terugkeer. Laten we de beslissingen van Rens gewon accepteren
ik bedoel mijnheer Refo, dat weet je heel goed.....Tiberius schreef:Wie niet, hier?refo schreef:Welke rens?Bonny schreef:Ik vind het een beetje flauw dat hier van zulke lacherige reacties gemaakt worden op Rens' vertrek en terugkeer. Laten we de beslissingen van Rens gewon accepteren
Anders onderschrijft men de forumregels niet.
Hee Rens,Rens schreef:ik bedoel mijnheer Refo, dat weet je heel goed.....Tiberius schreef:Wie niet, hier?refo schreef:
Welke rens?
Anders onderschrijft men de forumregels niet.
Tuurlijk, ik doe alleen lacherig over mijn eigen vertrek.....Bonny schreef:Ik vind het een beetje flauw dat hier van zulke lacherige reacties gemaakt worden op Rens' vertrek en terugkeer. Laten we de beslissingen van Rens gewoon accepteren.
Beste Rens,Rens schreef:
Met schaamte neem ik afstand van de openingsposting. Schaamte over m'n explosieve, en even zo vaak totaal ondoordachte impulsiviteit.
Ik kan moeilijk van ánderen verwachten dat ze het begrijpen, al was het maar omdat ik mezélf zo vaak niet begrijp.
monique schreef:nou zeg als hij afscheid neemt doet hij dat ik zou ook gek worden als mensen met mijn geloof gaan zitten bemoeien vreeselijk zeg
rens sterkte hoor met alles mischien spreek ik je nog wel op msn liefs mo
Begrijp je het nu beter monique?monique schreef:moet dit nou egt mensen kan dit topic anders niet gesloten wordensander schreef:je blijft lachen met Rens! Dit is nog maar zijn 17e afscheid...
![]()
Maar daarom hoef je het nog niet in het belachelijke te trekken.................sander schreef:monique schreef:nou zeg als hij afscheid neemt doet hij dat ik zou ook gek worden als mensen met mijn geloof gaan zitten bemoeien vreeselijk zeg
rens sterkte hoor met alles mischien spreek ik je nog wel op msn liefs moBegrijp je het nu beter monique?monique schreef:moet dit nou egt mensen kan dit topic anders niet gesloten wordensander schreef:je blijft lachen met Rens! Dit is nog maar zijn 17e afscheid...
![]()