Nu net een telefoontje krijg of ik vannacht kan werken.
Ik dus zo maar naar mijn werk ga...

en mogen we ook weten welk certificaat???fluitje schreef:ik na drie dagen hard studeren weer een certificaat rijker ben?
Ja hoor: AccessData Bootcamp Training.albion schreef:en mogen we ook weten welk certificaat???fluitje schreef:ik na drie dagen hard studeren weer een certificaat rijker ben?
En dat ABT heeft te maken met IT?fluitje schreef:Ja hoor: AccessData Bootcamp Training.albion schreef:en mogen we ook weten welk certificaat???fluitje schreef:ik na drie dagen hard studeren weer een certificaat rijker ben?
Het is een deelcertificaat.
Volgend jaar hoop ik het tweede deel: Windows Forensic te volgend en dan heb ik het officiele erkende certificaat.
ik hou je niet tegen.....Ariene schreef:Ik wil slapen!!!
Het is een cursus voor de software Forensic Toolkit (nieuwste versie)jvdg schreef:En dat ABT heeft te maken met IT?fluitje schreef: Ja hoor: AccessData Bootcamp Training.
Volgend jaar hoop ik het tweede deel: Windows Forensic te volgend en dan heb ik het officiele erkende certificaat.
Kun je dat voor simpele mensen zoals ik, enigszins eenvoudig uitleggen?
Heb je het FTK nodig bij onderzoeken bij politie, justitie enz.? Of heb je daar het programma Encase voor?? Het lijkt mij heel erg interessant om zoiets te kunnen doen, maar dan moet je waarschijnlijk wel een 'ingewijde' zijn.fluitje schreef:Het is een cursus voor de software Forensic Toolkit (nieuwste versie)jvdg schreef:En dat ABT heeft te maken met IT?fluitje schreef: Ja hoor: AccessData Bootcamp Training.
Het is forensische software voor digitaal onderzoek aan gegevensdragers (harde schijven, usb-stick, geheugenkaartjes etc).
In deze wereld worden feitelijk twee soorten onderzoeksprogramma's gebruikt, bovengenoemde FTK en daarnaast het programma Encase.
Deze wereld: de onderzoeken bij politie, justitie enzovoort en dan niet landelijke maar internationaal.
Het is me nu gehéééél duidelijk........fluitje schreef:Het is een cursus voor de software Forensic Toolkit (nieuwste versie)jvdg schreef:En dat ABT heeft te maken met IT?fluitje schreef: Ja hoor: AccessData Bootcamp Training.
Het is forensische software voor digitaal onderzoek aan gegevensdragers (harde schijven, usb-stick, geheugenkaartjes etc).
In deze wereld worden feitelijk twee soorten onderzoeksprogramma's gebruikt, bovengenoemde FTK en daarnaast het programma Encase.
Deze wereld: de onderzoeken bij politie, justitie enzovoort en dan niet landelijke maar internationaal.
Jazeker! Daarom noemen ze zoiets ook wel een Judas i.p.v. een JohannusMariaW schreef:... HENDRIKUS: je had helemaal gelijk! Ik had gisteren ff gekeken...! Maar ze zijn nep toch?