Precies.albion schreef:jij, zij en hij drinken thee en ik doe niet mee. (misschien onthou je het zo??)henriët schreef:
snoesje..
ik word ZONDER T
jij wordt MET T
hij/ zij wordt MET T
succes!!!!
En als jij erachter komt, drinkt hij ook geen thee.
Precies.albion schreef:jij, zij en hij drinken thee en ik doe niet mee. (misschien onthou je het zo??)henriët schreef:
snoesje..
ik word ZONDER T
jij wordt MET T
hij/ zij wordt MET T
succes!!!!
Ksnap et nu helemaal niet meerTiberius schreef:Precies.albion schreef:jij, zij en hij drinken thee en ik doe niet mee. (misschien onthou je het zo??)henriët schreef:
snoesje..
ik word ZONDER T
jij wordt MET T
hij/ zij wordt MET T
succes!!!!
En als jij erachter komt, drinkt hij ook geen thee.
Dat legt Albion of Henriet je wel eens uit: die zijn juf.judith schreef:Ksnap et nu helemaal niet meer
wie weet.....Tiberius schreef:Dat legt Albion of Henriet je wel eens uit: die zijn juf.judith schreef:Ksnap et nu helemaal niet meer
nou, ik krijg gewoon zin om ook een paar dagen engeland te boeken....monique schreef:bijna engeland mensjes voor juud en mij![]()
doe maar!!!!JolandaOudshoorn schreef:nou, ik krijg gewoon zin om ook een paar dagen engeland te boeken....monique schreef:bijna engeland mensjes voor juud en mij![]()
drink jij thee? nee, ik doe niet mee.judith schreef:wie weet.....Tiberius schreef:Dat legt Albion of Henriet je wel eens uit: die zijn juf.judith schreef:Ksnap et nu helemaal niet meer
wel leuke foto's. ze hebben ook al aapjes bekeken.helma schreef:Judith en monique nog niet gespot....
Het zal wel aan mij liggen, maar deze zin snap ik niet.Gijs83 schreef:En die mensen in de Middeleeuwse gewaden en aan het werk moeten ze ook nog wel!
Het is inderdaad een beetje krom geformuleerd. Op de foto's stonden toch mensen met Middeleeuwse gewaden? Op een andere foto hadden ze een schort en waren ze aan het werk. Snap je het nuHendrikus schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar deze zin snap ik niet.Gijs83 schreef:En die mensen in de Middeleeuwse gewaden en aan het werk moeten ze ook nog wel!
Ja, ik kan zelf ook wel plaatjes kijken.Gijs83 schreef:Het is inderdaad een beetje krom geformuleerd. Op de foto's stonden toch mensen met Middeleeuwse gewaden? Op een andere foto hadden ze een schort en waren ze aan het werk. Snap je het nuHendrikus schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar deze zin snap ik niet.Gijs83 schreef:En die mensen in de Middeleeuwse gewaden en aan het werk moeten ze ook nog wel!