Make Up -- Niet tevreden met jezelf?

refo

Re: Make Up -- Niet tevreden met jezelf?

Bericht door refo »

Ik neem aan dat Mette Marit als voorbeeld dient van gepast opmaken. Maar ik stel me voor dat haar sieraden weer heel wat meer kosten dan die van die dame (?) die op de foto eronder staat. Dus die had wat meer verf nodig.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Lassie

Bericht door Lassie »

-edit-
Laatst gewijzigd door Lassie op 13 mei 2008, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Lassie

Bericht door Lassie »

Tiberius schreef:
Lassie schreef:Marnix het verschilt nog wel hoe je je opmaakt!!!

Het verschil tussen opmaken en opmaken:
Is die onderste ook Mette Marit? En zo ja: hoeveel leeftijdsverschil?
nee het zijn twee verschillende personen!

Ik wilde hier mee duidelijk maken over HOE iemand zich opmaakt!
refo

Bericht door refo »

Heerlijk topic!

Hoe veel verf mag nog net wel. Hoeveel verf is net te veel.

Bijzonder belangrijk. :jongle

Opdracht: beschilder Mette Marit steeds een klein beetje meer. Plaats de foto op RF, net zo lang tot er afkeurende reacties komen. Dan weten we meteen hoever je mag gaan.

--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Lassie

Bericht door Lassie »

:mad :mad :mad :mad :mad

Ik vindt make-up TROEP!! het maakt je huid kapot!

Vriendinnen zeiden pas nog tegen mij: je mag van geluk spreken dat je geen make-up gebruikt want het maakt je huid gewoon kapot!
vlinder

Bericht door vlinder »

Ik zie geen plaatje, maar ik weet wel dat het mette-marit is.... :tilt
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

refo schreef:Heerlijk topic!

Opdracht: beschilder Mette Marit steeds een klein beetje meer. Plaats de foto op RF, net zo lang tot er afkeurende reacties komen. Dan weten we meteen hoever je mag gaan.

:D
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
memento

Bericht door memento »

refo schreef:Heerlijk topic!

Uiteraard wel met poll erbij, waarin de mannen kunnen stemmen wat ze nog mooi vinden, en wat niet meer.

Als ik die mega-opgemaakte gezichten zie, krijg ik altijd de neiging om mn plamuurmes uit de schuur te gaan halen...
Lassie

Bericht door Lassie »

wat let je.... van mij mag je!
MarthaMartha

Lassie schreef:wat let je.... van mij mag je!
:D
Moni

Bericht door Moni »

JolandaOudshoorn schreef:
Moni schreef:
Lassie schreef:ben ik dan echt de enige die geen make up gebruik?
Ik ben ook niet van plan mijn haar te gaan verven...... de eerste grijze haren zijn er al ;)
Dapper hoor!! Mijn eerste keer verven is alweer een poosje achter de rug. De paar grijze haren werden veel grijze haren en angezien ik nog lang geen 30 ben.......
Ik ben net boven de dertig, maar de grijze haren zijn er ook al een poosje.... zelfs witte zijn er al ;) Bij ons in de fam. worden ze jong grijs en tja wat is er eigenlijk mis mee. Mijn pa zijn ooms hebben prachtig wit haar! Dat zijn dan wel mannen, maar je hebt ook genoeg mannen die hun haar verven. Bij mij valt het niet zo heel erg op die grijze haren, omdat ik niet heel donker haar heb, maar soms als het licht er op een bepaalde manier op valt.......
Je moet er ook wel geld voor (over) hebben om je haar te verven en dat heb ik gewoon niet.
MarthaMartha

Moni schreef:
JolandaOudshoorn schreef:
Moni schreef: Ik ben ook niet van plan mijn haar te gaan verven...... de eerste grijze haren zijn er al ;)
Dapper hoor!! Mijn eerste keer verven is alweer een poosje achter de rug. De paar grijze haren werden veel grijze haren en angezien ik nog lang geen 30 ben.......
Ik ben net boven de dertig, maar de grijze haren zijn er ook al een poosje.... zelfs witte zijn er al ;) Bij ons in de fam. worden ze jong grijs en tja wat is er eigenlijk mis mee. Mijn pa zijn ooms hebben prachtig wit haar! Dat zijn dan wel mannen, maar je hebt ook genoeg mannen die hun haar verven. Bij mij valt het niet zo heel erg op die grijze haren, omdat ik niet heel donker haar heb, maar soms als het licht er op een bepaalde manier op valt.......
Je moet er ook wel geld voor (over) hebben om je haar te verven en dat heb ik gewoon niet.
Tja, bij mij was het lange tijd één lok achter die grijs is, nu begint er van voren ook steeds meer op te duiken......... Tja, "grijsheid is een sierlijke kroon" zei Salomo...... daar hou ik het dan maar op :?
vlinder

Bericht door vlinder »

Ik heb (gelukkig wat meer in mijn nek) ook beginnend grijs haar. Sja som zie je het als ik een staart in doe. Ik denk niet dat ik het zou verven....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Marnix

Bericht door Marnix »

Lassie schreef:
Tiberius schreef:
Lassie schreef:Marnix het verschilt nog wel hoe je je opmaakt!!!

Het verschil tussen opmaken en opmaken:
Is die onderste ook Mette Marit? En zo ja: hoeveel leeftijdsverschil?
boeiend!

Het gaat erom het opmaken dat het zo verschillend is!!
Tja maar we hadden het over goed en fout en dat is een andere discussie. Ik kan niet zeggen dat die zwaar opgemaakte vrouw fout is. De foto's zeggen niks over goed of fout maar over mooi en lelijk (en dat kan persoonsgebonden zijn, hoewel velen vast de zwaar opgemaakte vrouw te opgemaakt vinden). Maar goed, dat heeft meer met smaak te maken dan met de ethische moraal t.o.v. make-up.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

vlinder schreef:Ik heb (gelukkig wat meer in mijn nek) ook beginnend grijs haar. Sja som zie je het als ik een staart in doe. Ik denk niet dat ik het zou verven....
Ik heb zwart haar, dus dan valt wit extra goed op!! En ja, ik heb heel lang rondgelopen met wat grijze haren, maar nu werd het (mi) echt te gek!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Plaats reactie