inderdaad, reken maar dat hij schik heeft....zusterelly schreef:![]()
![]()
![]()
De Antillen?Kaw schreef:Die CU'er die de grondbeginselen van het forum voortdurend tartte met zijn vrouwen-in-de-politiek-moet-kunnen-opvattingen?Deze refoallochtoon is vast terug gekeert naar zijn geboortegrond. Hij was nooit volledig geintegreerd en heeft op een gegeven moment de conclusie getrokken dat hij beter weg kon gaan. Een verstandig besluit.
refo schreef:Hij leest wel mee.
Laatst bezocht: 01 apr 2008 08:51
Totaal aantal berichten: 6000
[2.45% van alle berichten / 4.26 berichten per dag]
Zoek berichten gebruiker
refo schreef:Hij leest wel mee.
Laatst bezocht: 01 apr 2008 08:51
Totaal aantal berichten: 6000
[2.45% van alle berichten / 4.26 berichten per dag]
Zoek berichten gebruiker
Volgens mij hebben we te maken met een zeer standvastig persoon.MarthaMartha schreef:Nog niet kunnen ontdekken of ie onder een andere naam aanwezig is?
maar pas stond hij nog wel even ingelogd...Hendrikus schreef:Hij heeft me verzekerd dat hij niet meer actief is en ook niet meer actief hoopt te worden.
dat was dan ongetwijfeld heel toevallig en per ongelukhenriët schreef:maar pas stond hij nog wel even ingelogd...Hendrikus schreef:Hij heeft me verzekerd dat hij niet meer actief is en ook niet meer actief hoopt te worden.
huhuh toeval bestaat niet toch???!!!!Hendrikus schreef:dat was dan ongetwijfeld heel toevallig en per ongelukhenriët schreef:maar pas stond hij nog wel even ingelogd...Hendrikus schreef:Hij heeft me verzekerd dat hij niet meer actief is en ook niet meer actief hoopt te worden.
Het is een gewetenloze daad om je broeders en zusters in het gemis te brengen. Alleen dat moet al een reden zijn om niet zomaar weg te gaanHendrikus schreef:Hij heeft me verzekerd dat hij niet meer actief is en ook niet meer actief hoopt te worden.
In welke zin?Gian schreef:Het is een gewetenloze daad om je broeders en zusters in het gemis te brengen. Alleen dat moet al een reden zijn om niet zomaar weg te gaan.Hendrikus schreef:Hij heeft me verzekerd dat hij niet meer actief is en ook niet meer actief hoopt te worden.
Misschien kunnen de forumregels aangepast worden.
Hi ja, iedereen die vertrekt organiseert een afscheidsfeestje voor iedereen met wie die weleens in de clinch heeft gelegen op rf..............jvdg schreef:In welke zin?Gian schreef:Het is een gewetenloze daad om je broeders en zusters in het gemis te brengen. Alleen dat moet al een reden zijn om niet zomaar weg te gaan.Hendrikus schreef:Hij heeft me verzekerd dat hij niet meer actief is en ook niet meer actief hoopt te worden.
Misschien kunnen de forumregels aangepast worden.
Een vertrekverbod?
Het aangaan van een contract bij aanmelding?