... een knuffelpopje en een leuke kaart met de namen van de meeste meeting-gangers persoonlijk erop geschreven
... een setje babyslabben

Erg leuk; hartelijk bedankt iedereen!

Hebben jullie een baby gekregen danTiberius schreef:Als kraamcadeau gisteren door enkele forummers bezorgd (gelijk maar een gezellig avondje eraan vast geknoopt):
... een knuffelpopje en een leuke kaart met de namen van alle meeting-gangers persoonlijk erop geschreven
Ja, een zoon.Gijs83 schreef:Hebben jullie een baby gekregen dan![]()
Dan was je zeker anoniem?Gijs83 schreef:En een leuke kaart met de namen van meeting-gangers er persoonlijk opgeschrevenIk kan niet herinneren dat ik wat heb ingevuld op de meeting. Toch ben ik er wel geweest.
Van harte gefeliciteerd! Heb je daar geen melding van gemaakt op rf? Of is dat langs mij heengegaan? Dat van de meeting snap ik nog steeds niet helemaal, maar wellicht dat andere meetinggangers mij dat duidelijk kunnen maken.Tiberius schreef:Ja, een zoon.Gijs83 schreef:Hebben jullie een baby gekregen dan![]()
Dan was je zeker anoniem?Gijs83 schreef:En een leuke kaart met de namen van meeting-gangers er persoonlijk opgeschrevenIk kan niet herinneren dat ik wat heb ingevuld op de meeting. Toch ben ik er wel geweest.
Tiberius schreef:Als kraamcadeau gisteren door enkele forummers bezorgd (gelijk maar een gezellig avondje eraan vast geknoopt):
... een knuffelpopje en een leuke kaart met de namen van de meeste meeting-gangers persoonlijk erop geschreven
Ik vond het niet zo bij de doelstelling van het forum passen.Gijs83 schreef:Heb je daar geen melding van gemaakt op rf?
Gewoon blij is nog zachtjes uitgedrukt. We lopen al weken lang met ons hoofd in de wolken (enerzijds van blijdschap, anderzijds van slaapgebrek).Jo-Ann schreef:Nou ja!![]()
Schrijf maar gewoon dat je er blij mee bent, dat je een zoon hebt, hoe die heet en plaats een foto!
Tja, dat krijg je ervan als je geen RD leestRens schreef:Giga leuke foto's Tib.............
alsnog hartelijke felicitaties aan moeder en vader..........
nu de naam nog...............help ons uit het giswerk Tib!!