pannenset....

refo

Bericht door refo »

Josephus schreef:
refo schreef:Heling noemen ze zoiets.

Check het nog even bij onze juristen (jongere en josephus?)
:wink:

Heling zou het zijn als die pannen gestolen waren. Dan was het meer zoiets geweest:

http://www.nu.nl/news/1363101/122/Toeva ... ggeld.html

In dit geval denk ik dat je gewoon ordinair belazerd (excusez le mot) bent, Henriët.

Ik kan me herinneren dat deze (of een andere) pannenverkoper een tijdje terug ook al eens bij Tros Radar is langsgekomen.

Je kunt hem proberen op te sporen en hem aan te klagen wegens bedrog (zal nog niet makkelijk zijn te bewijzen, in reclameboodschappen mag je ver gaan en je hebt als koper ook nog zoiets als een onderzoeksplicht). Je kunt ook proberen het beste ervan te maken en er gewoon zo lang mogelijk van genieten. Misschien valt 't mee.
Ik ging er van uit dat ze inderdaad 1500 waard zijn en met een praatje voor 100 euro verkocht worden. Dat is meestal gewoon diefstal.
Het verbaast me altijd dat mensen zoiets geloven.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
henriët

Bericht door henriët »

Jean le Fontain schreef:
henriët schreef:KREUN STEUN, wat errug...
100euro gegeven...
had ik nou zn nummerbord maar opgenomen...

Marco ik heb op die site zitten kijken en idd, precies hetzelfde verhaal.
Ik zit zo te balen nu...
en heel de fam ligt natuurlijk plat van de lach... dat is henriët weer....
Hoe kan ik toch zo ontiegelijk dom zijn...

:wink: :wink:
Mocht je iemand weten die een pannenset nodig heeft....
te koop nieuw pannenset...
(ik geloof nl niet dat het eten me zal smaken, zal altijd een naar bij/ na smaakje aanzitten)
Klopt Henriët, ik lig plat van het lachen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

't is alleen jammer dat we nu de rest van de maand alleen droog brood kunnen eten :roll: :( :shock: :x :cry:
hebben we nog nix aan die pannen :wink:
mh
ik lig nu plat van de huillach :roll:
Jean le Fontain
Contacteer:

Bericht door Jean le Fontain »

henriët schreef:
Jean le Fontain schreef:
henriët schreef:KREUN STEUN, wat errug...
100euro gegeven...
had ik nou zn nummerbord maar opgenomen...

Marco ik heb op die site zitten kijken en idd, precies hetzelfde verhaal.
Ik zit zo te balen nu...
en heel de fam ligt natuurlijk plat van de lach... dat is henriët weer....
Hoe kan ik toch zo ontiegelijk dom zijn...

:wink: :wink:
Mocht je iemand weten die een pannenset nodig heeft....
te koop nieuw pannenset...
(ik geloof nl niet dat het eten me zal smaken, zal altijd een naar bij/ na smaakje aanzitten)
Klopt Henriët, ik lig plat van het lachen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

't is alleen jammer dat we nu de rest van de maand alleen droog brood kunnen eten :roll: :( :shock: :x :cry:
hebben we nog nix aan die pannen :wink:
mh
ik lig nu plat van de huillach :roll:
Weet je wat we doen, we geven ze aan een goed doel. Hebben we toch het idee dat we een geweldige gift hebben gedaan ter waarde van € 1.500. :lol:
Josephus

Bericht door Josephus »

refo schreef:Ik ging er van uit dat ze inderdaad 1500 waard zijn en met een praatje voor 100 euro verkocht worden. Dat is meestal gewoon diefstal.
Klopt. Ik begrijp waar je op doelt. Dat zie je ook nog wel eens met kleding of electronische apparatuur.

"Van een container gevallen..." :roll:
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
henriët

Bericht door henriët »

ik kreeg de raad de politie te bellen....
Marco

Bericht door Marco »

henriët schreef:ik kreeg de raad de politie te bellen....
Daar schiet je niet veel mee op. Je kunt namelijk niet bewijzen dat je bent opgelicht. Het is gewoon een transactie tussen jou en de verkoper, en er is niets illegaals gebeurd. Wél is het er een die onder de colportagewet valt, en als je de verkoper nog kunt achterhalen (heb je iets van een bonnetje of zo, zou toch moeten ivm garantie) dan kan je van de koop af.
henriët

Bericht door henriët »

Marco schreef:
Daar schiet je niet veel mee op. Je kunt namelijk niet bewijzen dat je bent opgelicht. Het is gewoon een transactie tussen jou en de verkoper, en er is niets illegaals gebeurd. Wél is het er een die onder de colportagewet valt, en als je de verkoper nog kunt achterhalen (heb je iets van een bonnetje of zo, zou toch moeten ivm garantie) dan kan je van de koop af.
vroeg ik om zn naam en mob nr op te schrijven achter io het kaartje, deed hij dus niet, maar ja hij had het geld al.
joh, ik moet er gewoon maar mee leren nooit meer zo naïef te zijn!!!!
En misschien kan ik er iemand gewoon nog weleens blij mee maken! (k Zet t op de zolder, en er komt vast wel een keer een geschikt moment, dat ik zeg, joh, ik heb nog wel een pannenset voor je/jullie... voor een schijntje.. je mag t hebben!!!
Marco

Bericht door Marco »

henriët schreef:
Marco schreef:
vroeg ik om zn naam en mob nr op te schrijven achter io het kaartje, deed hij dus niet, maar ja hij had het geld al.
joh, ik moet er gewoon maar mee leren nooit meer zo naïef te zijn!!!!
En misschien kan ik er iemand gewoon nog weleens blij mee maken! (k Zet t op de zolder, en er komt vast wel een keer een geschikt moment, dat ik zeg, joh, ik heb nog wel een pannenset voor je/jullie... voor een schijntje.. je mag t hebben!!!
Gezien de site van de leverancier (http://www.berghaus-wwc.com) mag je aannemen dat die op de hoogte is van deze praktijken, of eigenlijk: dat dit de verkoper zelf is. Je zou nog kunnen proberen via de leverancier je geld terug te krijgen. En anders is het een leuke pannenset waar je ietsje teveel voor betaald hebt. :roll:
Gert10

Bericht door Gert10 »

Erasmiaan schreef:
wim schreef:
Hendrikus schreef: maar ongetwijfeld smaken de aardappels er even lekker uit :mrgreen:
Gekookte aardappels smaken bijna nooit lekker. Daar kan geen pan iets aan verbeteren.
Je vergeet iets:
Wim schreef:Gekookte aardappels smaken ons[/u]bijna nooit lekker. Daar kan geen pan iets aan verbeteren.
Ik ben zo vrij om je aan te vullen :wink:
Ik ben zo vrij om het met je eens te zijn,Wim
Laatst gewijzigd door Gert10 op 18 jan 2008, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Strijd tegen het koninkrijk van de zonde en de satan in de wereld en in uw eigen hart. Th. Boston
Plaats reactie