Waarom neemt ds Kaptein niets van ds De Heer over?Geka schreef:Je opmerking over de kerkbode deel ik helemaal. Ik ben er overigens zeker een groot voorstander van om via de plaatselijke kerkbode de jongeren van de gemeente (en ouderen) te wijzen op gevaren vanuit de evangelische beweging.Aquilla schreef:makkelijk gezegd, maar vooruit: dan gaan we in de komende weken die artikelen ook eerlijk beoordelen. Ik lees ook met regelmaat zijn kerkbode; die wordt voor 90% door hemzelf volgeschreven en daarin wordt systematisch alles naar de prullenbak verwezen als het gaat over opwekkingsliederen, bijeenkomsten buitenom de GG, en de moderne media. En dat in een schrijfstijl die zeer suggestief en oneerlijk is.Jan Klaassen schreef:Tot nu toe is er maar één die voorbarige conclusies trekt en dat zijn de mensen hier op het forum die schijnbaar al weten wat hij gaat schrijven. Lekker hoor...
En let op: ik ga gelijk krijgen, zo zal het in de artikelen van de SB net zo gaan.
Tot volgende week als deel 2 is verschenen!
Maar met name de schrijfstijl staat me ronduit tegen. Zeer suggestief is het helaas inderdaad vaak wel.
Waarom neemt hij niet de artikelen van ds. K.J. Kaptein over uit het Kerkblad van de HHK? Die is eveneens bezig om jongeren uit te leggen welke gevaren en eenzijdigheden je tegenkomt in de evangelische beweging. Gezond kerkelijk besef staat toch zoiets niet in de weg?

Kom op zeg, kan het hier nog op een normale manier?