van mij???WSO schreef:Voor wat voor school is dat?
Schoolvraagje
- Oude-Waarheid
- MarthaMartha
Want als je niet begrijpt waarom een zwart schaap een goeie voorkant is, dan vraag je je af of het soms een opleiding voor eh.. hoe noem je die mensen ... is.judith schreef:van Lodestein College..kesterenOude-Waarheid schreef:Ja ben ik ook zeer benieuwd naarjudith schreef:van mij???WSO schreef:Voor wat voor school is dat?
En als ik martha was zou ik ze zelf laten zoeken. Ze is toch al niet creatief en zo wordt ze het nooit.
welke mensen......... :roll:WSO schreef:Want als je niet begrijpt waarom een zwart schaap een goeie voorkant is, dan vraag je je af of het soms een opleiding voor eh.. hoe noem je die mensen ... is.judith schreef:van Lodestein College..kesterenOude-Waarheid schreef:Ja ben ik ook zeer benieuwd naarjudith schreef: van mij???
En als ik martha was zou ik ze zelf laten zoeken. Ze is toch al niet creatief en zo wordt ze het nooit.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Zoiets?judith schreef:een zwart schaap??wim schreef:Zwart schaap?judith schreef:Ik maak een werkstuk over rasicme...wat kan je dan voor plaatje op de voorkant van het werkstuk doen......???
ik weet niet......

Verkiezingsposter van de UDC in Zwitserland (gefotografeerd in Genève, september vorig jaar), heel subtiel... :roll:

dat is wel watCorydoras schreef:Zoiets?judith schreef:een zwart schaap??wim schreef:Zwart schaap?judith schreef:Ik maak een werkstuk over rasicme...wat kan je dan voor plaatje op de voorkant van het werkstuk doen......???
ik weet niet......
Verkiezingsposter van de UDC in Zwitserland (gefotografeerd in Genève, september vorig jaar), heel subtiel... :roll:
Ik zou in ieder geval erop letten dat "racisme" goed gespeld is in je werkstuk.judith schreef:Ik maak een werkstuk over rasicme...wat kan je dan voor plaatje op de voorkant van het werkstuk doen......???
ik weet niet......
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
jawel... :|Hendrikus schreef:zou dat de spelingscontrolle niet opvalen?Unionist schreef:Ik zou in ieder geval erop letten dat "racisme" goed gespeld is in je werkstuk.judith schreef:Ik maak een werkstuk over rasicme...wat kan je dan voor plaatje op de voorkant van het werkstuk doen......???
ik weet niet......
- Wilma van den Berg
Succes met je werkstuk, Juut!judith schreef:jawel... :|Hendrikus schreef:zou dat de spelingscontrolle niet opvalen?Unionist schreef:Ik zou in ieder geval erop letten dat "racisme" goed gespeld is in je werkstuk.judith schreef:Ik maak een werkstuk over rasicme...wat kan je dan voor plaatje op de voorkant van het werkstuk doen......???
ik weet niet......
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!