Raad het citaat
-
-
-
-
-
De vrouw, die tegen Churchil zei: "als ik met je getrouwd was, zou ik gif in je koffie doen", waarop hij antwoordde: "en als ik met je getrouwd was, zou ik het opdrinken".Kaw schreef:Mag ik?
Wat zouden vrouwen ervan zeggen wanneer mannen om het jaar de lengte van hun broeken aanpassen?
Lady Nancy Astor.
Ik dacht juist dat je het citaat om die reden gepost had.Kaw schreef:Gefel. Tiberius. De wereld is klein :mrgreen: Ik wist dat niet eens.

Zo bekend is lady Astor nou ook weer niet (i.t.t. Churchill).
Laat ik het stokje maar aan Uitgeworpen geven, die het volgende citaat opgaf:
uitgeworpen schreef:nieuw citaat: Ik ken weinig verschil tussen een belofte, liefelijk tot het hart gebracht, en een hart, liefelijk gebracht tot de belofte; het laatste mag misschien wel zo zeker en veilig zijn als het eerste.
Prof. Wisse?Tiberius schreef:Laat ik het stokje maar aan Uitgeworpen geven, die het volgende citaat opgaf:uitgeworpen schreef:nieuw citaat: Ik ken weinig verschil tussen een belofte, liefelijk tot het hart gebracht, en een hart, liefelijk gebracht tot de belofte; het laatste mag misschien wel zo zeker en veilig zijn als het eerste.
Ik zou het niet weten. Het citaat is geplaatst door Uitgeworpen; zij zal ook het antwoord wel weten.memento schreef:Prof. Wisse?Tiberius schreef:Laat ik het stokje maar aan Uitgeworpen geven, die het volgende citaat opgaf:uitgeworpen schreef:nieuw citaat: Ik ken weinig verschil tussen een belofte, liefelijk tot het hart gebracht, en een hart, liefelijk gebracht tot de belofte; het laatste mag misschien wel zo zeker en veilig zijn als het eerste.
Even wachten dus, tot zij weer op het forum is.
-