en nu....Naar Buiten
-
-
Wil daphne nu naar de informatiebalie komen? of deze: Uitgeworpen wacht hier op Daphne, zij heeft 2 schoenen aan en een ichtusvis als avater.
Heb ooit bij naar buiten koekjes ofzo gebakken (of waren het nu kleivormpjes) en daar lelijk mijn arm verbrand. Naar buiten was bijna bij ons in de achtertuin. Uit mijn raam keek ik zo op de koewei.
Heb ooit bij naar buiten koekjes ofzo gebakken (of waren het nu kleivormpjes) en daar lelijk mijn arm verbrand. Naar buiten was bijna bij ons in de achtertuin. Uit mijn raam keek ik zo op de koewei.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
-
Woon je daar niet meer, nu?vlinder schreef:Wil daphne nu naar de informatiebalie komen? of deze: Uitgeworpen wacht hier op Daphne, zij heeft 2 schoenen aan en een ichtusvis als avater.
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
-
Kun je dan niet beter een algemene uitroep doen uitgaan?uitgeworpen schreef:Daphne, ik laat je omroepen hoor:
Uitgeworpen wil Daphne zien.
Kom naar de stand....huppeldepup.
:
Zo van, willen alle deelnemers van het Refoforum zich melden bij de EHBO-post? :mrgreen:
Of beter nog: de whisky-proeverij? :idea:
- Oude-Waarheid
Dat is zeker voor Marnixjvdg schreef:Kun je dan niet beter een algemene uitroep doen uitgaan?uitgeworpen schreef:Daphne, ik laat je omroepen hoor:
Uitgeworpen wil Daphne zien.
Kom naar de stand....huppeldepup.
:
Zo van, willen alle deelnemers van het Refoforum zich melden bij de EHBO-post? :mrgreen:
Of beter nog: de whisky-proeverij? :idea:

Woon nu een eindje verderop. Zoń 120 km.uitgeworpen schreef:Woon je daar niet meer, nu?vlinder schreef:Wil daphne nu naar de informatiebalie komen? of deze: Uitgeworpen wacht hier op Daphne, zij heeft 2 schoenen aan en een ichtusvis als avater.

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- JolandaOudshoorn
Nou, ik ben er geweest en ik moet eerlijk zeggen, het was best leuk. Alleen mogen sommige ouders hun kinderen wel eens opvoeden zeg! Ik heb me echt ge ergerd bij de trampoline's en ik was niet de enige!!!
Voor de rest, je moet het Ammerse ijs geproefd hebben (moet je wel heel veel geduld hebben hoor!) en koek bakken is ook wel leuk. Voor de kinderen vond ik de knutselhoek wel tegenvallen.
En wat heb ik gekocht?
DVD's (3st) snoeprollen, speelgoed (kleinigheidjes) Hara schoonmaakwashand, paling, kersen, boek "een helpende hand" van ds Elshout... dat was het eigenlijk wel zo'n beetje. Nee, geen kleding, hoeden, sjaals kettingen en dat soort dingen. :mrgreen:
Voor de rest, je moet het Ammerse ijs geproefd hebben (moet je wel heel veel geduld hebben hoor!) en koek bakken is ook wel leuk. Voor de kinderen vond ik de knutselhoek wel tegenvallen.
En wat heb ik gekocht?
DVD's (3st) snoeprollen, speelgoed (kleinigheidjes) Hara schoonmaakwashand, paling, kersen, boek "een helpende hand" van ds Elshout... dat was het eigenlijk wel zo'n beetje. Nee, geen kleding, hoeden, sjaals kettingen en dat soort dingen. :mrgreen:
Ik weet, mijn Verlosser leeft