Nou ja, als je beweert dat het tijdsaspect pas een rol speelt bij snelheden groter dan het licht, dan is dat toch niet echt te rijmen met de theorie.Rens schreef:dát beweer ik ook helemaal niet.........wim schreef:Nee Rens. De relativiteitstheorie is in de praktijk nog steeds niet onderuit gehaald. .Rens schreef:losse opmerking: die hele theorie is begin vorige eeuw bedacht......er is in die eeuw heel veel gebeurd dat niet voorzien was en ook niet voor mogelijk werd gehouden........wim schreef: Inderdaad. Zouden er grotere snelheden mogelijk zijn, dan zou de relativiteitstheorie in duigen vallen.
tussen theorie en praktijk is nog steeds, en op allerlei gebied, een gat/gaatje........................
Teleportatie geslaagd - Einsteins nachtmerrie bewaarheid
jakobmarin schreef:Overigens is reizen in de tijd onmogelijk, anders hadden we al lang mensen uit de toekomst op bezoek gehad in het hier en nu :roll:

Ik geloof er ook niet in.

Toch lijkt het me wel grappig.
Heej! Waar ga je naar toe op vakantie? 2210? Leuk zeg, ik wou eens wat anders, ik ga naar 1537. Oh ja? Nou, dan heb je wel lekker weer, die zomer van toen was top!
Of: Hmm lekker weertje he? Ja inderdaad. doet me wel wat denken aan de zomer van 2084.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Wel even checken of Nederland niet al onderwater staat. Of kies anders een hogergelegen land.
Overigens geef ik 1000 euro voor een krant waarin de lottogetallen van volgende maand staan.
Overigens geef ik 1000 euro voor een krant waarin de lottogetallen van volgende maand staan.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Wat dacht je wát....die krant hou ik lekker voor mezelf.....levert aanmerkelijk méér op dan die luizige 1000 euri's van jou :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:refo schreef:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Als je dan toch op zoek bent naar mooi weer, kun je het beste een reis naar de zomer van 1540 boeken. :mrgreen:Marnix schreef: Toch lijkt het me wel grappig.
Heej! Waar ga je naar toe op vakantie? 2210? Leuk zeg, ik wou eens wat anders, ik ga naar 1537. Oh ja? Nou, dan heb je wel lekker weer, die zomer van toen was top!