Hoe snel een nauwkeurig tiep jij?

Marnix

Bericht door Marnix »

edele strijdster schreef:433 aanslagen per minuut, 1 fout, 98% nauwkeurig.
Netjes. Dat haal ik dan weer niet hier, hoewel ik het nog wel een keer thuis ga proberen. Ik heb hier een Apple-toetsenbord en die is behoorlijk compact, dus af en toe sla ik met mijn dikke vingers gelijk 2 toetsen aan en dat schiet weer niet op.

De 433 aanslagen per minuut haal ik wel makkelijk als ik gewoon zelf dingen typ, zoals hier op het forum. Dingen typen die je denkt zijn 10x makkelijker dan een tekst overtypen, dan moet je ook nog heel nauwkeurig lezen enzo :D Uit je hoofd typen gaat veel makkelijker en sneller.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix

Bericht door Marnix »

Hendrikus, het heeft niets met goed zijn te maken ofzo. Integendeel. Ik krijg juist extra veel respect voor bijvoorbeeld Rens, die veel minder snel tiept. Moet je nagaan hoeveel tijd (en liefde) hij dan in al die postings stopt, met hoeveel volharding en toewijding die worden geschreven!
Rens schreef:
Mariavt schreef::oops: Durf mijn resultaat hier niet te melden :oops:
67 APM met 25% nauwkerigheid.......................
Nou, dan doe je het altijd nog een stuk beter dan Osama Bin Laden, die haalde maar 2 aanslagen in een kwartier... :? :roll:
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Klomp

Bericht door Klomp »

Het aantal aanslagen viel me errug mee. 'k Nooit typles gehad ofzo, wel ooit eens (door veel te moeten) snel leren tikken. Dit gaat dan niet met 10 vingers, en de nodige "neit" en "heir" en dan weer backspace.
Nou ja resultaten:

bruto 227
netto 209
fout 3 woorden
92%

Klomp (nick ook omdat ie snel foutloos te tikken is(vind ik))
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Ik doe maar geen moeite meer, ik kom toch nooooooooiiiiiiiiiiittt boven jullie uit, welnee ik zit er vér onder......... :cry: :cry: :cry:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Mariavt schreef:Ik doe maar geen moeite meer, ik kom toch nooooooooiiiiiiiiiiittt boven jullie uit, welnee ik zit er vér onder......... :cry: :cry: :cry:
troost je: je zit daar niet alléén.... :(
tussen al die tiepvirtuozen voel ik me ook maar een houthakker :cry:
wim

Bericht door wim »

Hendrikus schreef:
Mariavt schreef:Ik doe maar geen moeite meer, ik kom toch nooooooooiiiiiiiiiiittt boven jullie uit, welnee ik zit er vér onder......... :cry: :cry: :cry:
troost je: je zit daar niet alléén.... :(
tussen al die tiepvirtuozen voel ik me ook maar een houthakker :cry:
Je moet ook niet typen alsof je achter een orgel zit. :mrgreen:
Mariavt

Bericht door Mariavt »

wim schreef: Je moet ook niet typen alsof je achter een orgel zit. :mrgreen:
Ik héb niet eens een orgel, dat was vroegah....... :?
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Rens

Bericht door Rens »

Mariavt schreef:
en dan kom je nog niet veel verder dan "boer daar ligt een kip in 't water......." :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
myster

Bericht door myster »

Ik heb me ook aan de test gewaagd. En ik dacht nog wel dat ik redelijk kon typen :roll:
Blijkt dat ik niet verder kom dan 274 aanslagen en 94%. Nog maar even door-oefenen dus...
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Rens schreef:
Mariavt schreef:
en dan kom je nog niet veel verder dan "boer daar ligt een kip in 't water......." :mrgreen:
Eggies wel...........

caprice

Bericht door caprice »

Dit zijn de volledige testresultaten:

- Test Naam: Johan de Witt
- Datum: 2007-07-07 12:40
- Testduur: 01:00
- Bruto Snelheid: 294 APM
- Fouten: 1
- Nauwkeurigheid: 97%

- NETTO SNELHEID: 288 APM
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Marnix

Bericht door Marnix »

netjes hoor!
Rens

Bericht door Rens »

Marnix schreef:netjes hoor!
ik kom tot ongeveer zo'n 15-20%, en dan écht niet zonder mishits..........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Marnix

Bericht door Marnix »

Rens schreef:
Marnix schreef:netjes hoor!
ik kom tot ongeveer zo'n 15-20%, en dan écht niet zonder mishits..........
Dus? :) Daar zeg ik toch niets over? :) ;) Er is een verscheidenheid aan gaven en talenten en velen hier halen op bepaalde vlakken nog geen 15-20% van dingen die jij hebt gepresteerd in je leven.
JALP

Bericht door JALP »

Nou ik ook maar eens geprobeerd:
- Test Naam: Johan de Witt
- Datum: 2007-07-09 20:29
- Testduur: 01:00
- Bruto Snelheid: 314 APM
- Fouten: 3
- Nauwkeurigheid: 94%

- NETTO SNELHEID: 296 APM
Plaats reactie