Dank je wel!edele strijdster schreef:Gefeliciteerd! Met de verjaardag van je oudste zoon!Arretje schreef:Dat zei onze verloskundige ook toen tien jaar geleden onze oudste zoon werd geboren. En gewerkt dat ik had die dag.....Rens schreef:1 MEI, DE DAG VAN DE ARBEID!!!!:
Koninginnedag, wat gaan we vandaag doen?!
Christus is net zo gewillig om een vluchtende zondaar die tot Hem komt te vergeven, als dat wij gewillig zijn om te zondigen.
aha, was jij mijn buurman gisteravond? :mrgreen: :mrgreen:Marnix schreef:
Haha, best gezellig hoor, zo'n terrasjeEn luidruchtigheid, tja daar moet je tegenkunnen.... veel muziek geluisterd, dat gaat met heel wat meer decibels.
Op naar het volgende feestje, zaterdag in Wageningen!
Maar Wageningen op 5 mei is nog erger. Woonde zo'n km (hemelsbreed) van het centrum. Kon alle bands in èèn keer horen. Dat was pas echt een kakefonie.
Haha... leuk he. Ik vind het altijd wel gezellig... maar ja, je moet wel bij 1 podium gaan staan en niet ergens waar je 3 bands door elkaar hoort spelen 
En nee, ik was niet je buurman. Ik zat in Arnhem

En nee, ik was niet je buurman. Ik zat in Arnhem

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."