spuugzakje hebben????edele strijdster schreef: MIsselijk gewoon! :x:
Gegroet Vaarwel.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
-
Volgens mij moeten we het zo zien (na een paar dagen overdenking):
Het is hier een grote gezellige familie, met jonge honden (nee, nu bedoel ik niet Lassie
), babytjes, peutertjes, kleutertjes, pubers, nestverlaters en volwassenen.
Dus moeten we ook hier de kleintjes kans geven om zich te ontwikkelen, en hen daarbij proberen te helpen.
Da's niet makkelijk, maar ook in 't echie hebben broertjes en zusjes wel eens ruzie. Of kindjes met hun papa en mama, of papa en mama met elkaar.
En dan ís de sfeer wel eens te snijden ja.
Maar 't komt ook wel weer goed hoor. Want we hebben ongetwijfeld een verbindende factor (hé refoforummers?).
Zelf schaar ik me onder het schoolgaande kind, groeiend naar de pubertijd
En nu neem ik me voor om vanaf nu te proberen me volwassen te gedragen, met wat humor op z'n tijd, en niet al te veel happen.
Dat voorkomt dan hoop ik een reprimande van grote broer Marnix.
Of wijze woorden van vader Bert, vader JvdG, oom Rens, tante Maria, moeder Jolanda etc.
Dus Lassie; kom maar gauw weer terug hoor. Je hoort er bij.
Het is hier een grote gezellige familie, met jonge honden (nee, nu bedoel ik niet Lassie

Dus moeten we ook hier de kleintjes kans geven om zich te ontwikkelen, en hen daarbij proberen te helpen.
Da's niet makkelijk, maar ook in 't echie hebben broertjes en zusjes wel eens ruzie. Of kindjes met hun papa en mama, of papa en mama met elkaar.
Maar 't komt ook wel weer goed hoor. Want we hebben ongetwijfeld een verbindende factor (hé refoforummers?).
Zelf schaar ik me onder het schoolgaande kind, groeiend naar de pubertijd

En nu neem ik me voor om vanaf nu te proberen me volwassen te gedragen, met wat humor op z'n tijd, en niet al te veel happen.
Of wijze woorden van vader Bert, vader JvdG, oom Rens, tante Maria, moeder Jolanda etc.
-
- Bert Mulder
- Contacteer:
Thanks mama!Ma Vis schreef:
Nu voel ik wel echt mijn grijze haren!
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
`Bert Mulder schreef:Thanks mama!Ma Vis schreef:
Ha, ha, beter je grijze haren dan je natte luier!
Hoe zit dat bij jullie; zijn de katoenen luiers daar in?
Ik zit wel eens in dubio of dat niet milieuvriendelijker en goedkoper zou zijn...
- JolandaOudshoorn
Moet je raden hoe ik me nu voel. Moeder Jolanda, ik hoop dat je daarmee mij niet bedoeld aangezien ik waarschijnlijk veeeeeeele jaartjes jonger ben dan jijBert Mulder schreef:Thanks mama!Ma Vis schreef:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Bert Mulder
- Contacteer:
Mama vis, we hebben voor meest van onze kinderen katoen gebruikt, hoewel we voor onze jongste weggooi luiers gebruiken, vooral om de rug van mijn vrouw.Ma Vis schreef:`Bert Mulder schreef:Thanks mama!Ma Vis schreef:
Ha, ha, beter je grijze haren dan je natte luier!
Hoe zit dat bij jullie; zijn de katoenen luiers daar in?
Ik zit wel eens in dubio of dat niet milieuvriendelijker en goedkoper zou zijn...
Hoewel ze hier ook een 'diaper service' hebben, die de luiers voor je wast - maar dat is ook niet goedkoop...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Dat begrijp ik; als je last hebt van je rug scheelt alleen al het soort luiers een hoop.Bert Mulder schreef:
Mama vis, we hebben voor meest van onze kinderen katoen gebruikt, hoewel we voor onze jongste weggooi luiers gebruiken, vooral om de rug van mijn vrouw.
Hoewel ze hier ook een 'diaper service' hebben, die de luiers voor je wast - maar dat is ook niet goedkoop...
Weet je; ik vraag me al tijden af waarom jullie niet een schoolverlaatster van de PABO (vaarwel mijn dierbaar nederland) 'aannemen' ter ondersteuning van je vrouw.
Vooral ook met het oog op het thuisonderwijs. Dat moet erg druk voor haar zijn, zo alles bij elkaar.
Als ík pabo-vaarwel zou zeggen binnenkort zou het met wel wat lijken tegen kost en inwoning. En af en toe een excursie ofzo.
- Bert Mulder
- Contacteer:
Tja, dat zou wel wat zijn, hoewel we dan nog wel met de huisvesting zitten, want is huis zit VOL!Ma Vis schreef:Dat begrijp ik; als je last hebt van je rug scheelt alleen al het soort luiers een hoop.Bert Mulder schreef:
Mama vis, we hebben voor meest van onze kinderen katoen gebruikt, hoewel we voor onze jongste weggooi luiers gebruiken, vooral om de rug van mijn vrouw.
Weet je; ik vraag me al tijden af waarom jullie niet een schoolverlaatster van de PABO (vaarwel mijn dierbaar nederland) 'aannemen' ter ondersteuning van je vrouw.
Vooral ook met het oog op het thuisonderwijs. Dat moet erg druk voor haar zijn, zo alles bij elkaar.
Als ík pabo-vaarwel zou zeggen binnenkort zou het met wel wat lijken tegen kost en inwoning. En af en toe een excursie ofzo.
Ma, dank je, ik had graag een èchte vader willen zijn, maar het was mij in Gods Voorzienigheid niet vergund.Ma Vis schreef:Volgens mij moeten we het zo zien (na een paar dagen overdenking):
Het is hier een grote gezellige familie, met jonge honden (nee, nu bedoel ik niet Lassie), babytjes, peutertjes, kleutertjes, pubers, nestverlaters en volwassenen.
Zelf schaar ik me onder het schoolgaande kind, groeiend naar de pubertijd![]()
Maar nu, ik heb het al eerder aangehaald, mag ik vader van "liefdeskinderen" zijn. Niet van mij en mijn betere helft, maar gegeven, en in dankbaarheid ontvangen, om zorg voor te dragen.
En ondanks veel teleurstellingen een opdracht om te blijven uitvoeren.
Heerlijk, en soms pijnlijk..............
- Bert Mulder
- Contacteer:
Dat zou op zichzelf wel kunnen, voor de zomer. In de winter zou dat een beetje koud zijn. Denk je aan -20, -30....Ma Vis schreef:Jullie mogen toch vergunningloos caravans/woonwagens ter bewoning op je terrein zetten?
Of is dat aan de andere kant van de grens?
(Heb je gelijk nog wat privacy ook voor je gezin, en voor de juf.)