Ennnnnnn, wat gaan we vandáág doen???

Lassie

Bericht door Lassie »

memento schreef:@Petrus,

Je zou kunnen beginnen met het opzeggen van je krant-, internet en telefonie-abonnement. Scheelt je ws. al minimaal 75 EUR per maand...
krant kan ik in komen.

maar je internet en telefoon abbonement gaat wel iets te ver. Dat is voor sommige mensen een middel om juist onder de mensen te zijn en komen en zo nog contact te hebben. Klinkt voor sommige mensen hee gek in de oren. Maar als ik geen internet en telefoon zou hebben dan zou ik wegkwijnen in m'n eenzaamheid. (niet ik loop hier niet een potje zielig te doen of zelfmedelijden ofzo dat totaal niet)
jan03

Bericht door jan03 »

Heel veel sterkte Petrus, in alle opzichten!
Petrus

Bericht door Petrus »

Krant (RD) opzeggen? Ja kan ik goed inkomen, want je hebt http://www.kranten.com voor ál het nieuws dat je wilt lezen. Maar ja, ik zit er nog 10 maanden aan "vast"

Internet en telefoon?? voor de telefoon heb ik zojuist een KPN BelVrij-abonnement afgesloten: dag én nacht kosteloos bellen naar álle vaste nummers in Nld, tegen een meerkosten van 4,= per maand tov het oude abonnement (nú 32,= incl btw per maand), internet zit ik ook iig een jaar aan vast, maar het is de venster en toegang naar familie en vrienden in de randstad en het buitenland en een aantal vaste sites (die ik ook met een gerust geweten aan kinderen kan laten zien). Ik kan niet zeggen dat het de duurste provider is ( 19,95 p/m )

Ik had nog wat abonnementen lopen, maar die worden niet verlengd en lopen komende maand af, plus nog een paar gratis abonnementen (moet ik die ook opzeggen :mrgreen: )
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Succes met alles Petrus (en Tamarinde)...
refo

Bericht door refo »

Petrus schreef:
refo schreef:
Petrus schreef:
refo schreef:
De ontkenningsfase is al een hele tijd geleden ingezet...
:?: :?: :?: :?: wat wil je daarmee zeggen Refo???
Net wat ik zeg.
Iemand vraagt hoe je aan de 67000 komt en jij antwoordt: hoe kom ik eraf. Da's geen antwoord.
En dat je geen toegang krijgt tot de WSNP is niet mooi.

Terugvechten? Ben je opgelicht dan?
Als je een inloscapaciteit hebt van -410,= op maandbasis, tja dan mogen ze het van mij bekijken hoe ze dan ooit aan geld komen, bij mij valt niks te halen................dus alle papieren liggen inmiddels klaar om dat aan te tonen en om doorgefaxt te worden aan iedere deurwaarder/schuldeiser

Beslaglegging levert ook al niet veel op, dus het kost ze meer dan het ze oplevert.

Die 67.000 is me om m'n nek gehangen door m'n ex die onder háár 50% verantwoordelijkheid is uit weten te komen...........dus die is ook nog niet van me af.

Dus, daarom zei ik, vanaf vandaag ga ik beginnen met terugvechten: tegen de deurwaarders én m'n ex...........
En hoe staat het met déze strijd?
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

refo schreef:
Petrus schreef:
refo schreef:
Petrus schreef: :?: :?: :?: :?: wat wil je daarmee zeggen Refo???
Net wat ik zeg.
Iemand vraagt hoe je aan de 67000 komt en jij antwoordt: hoe kom ik eraf. Da's geen antwoord.
En dat je geen toegang krijgt tot de WSNP is niet mooi.

Terugvechten? Ben je opgelicht dan?
Als je een inloscapaciteit hebt van -410,= op maandbasis, tja dan mogen ze het van mij bekijken hoe ze dan ooit aan geld komen, bij mij valt niks te halen................dus alle papieren liggen inmiddels klaar om dat aan te tonen en om doorgefaxt te worden aan iedere deurwaarder/schuldeiser

Beslaglegging levert ook al niet veel op, dus het kost ze meer dan het ze oplevert.

Die 67.000 is me om m'n nek gehangen door m'n ex die onder háár 50% verantwoordelijkheid is uit weten te komen...........dus die is ook nog niet van me af.

Dus, daarom zei ik, vanaf vandaag ga ik beginnen met terugvechten: tegen de deurwaarders én m'n ex...........
En hoe staat het met déze strijd?
Hij kan nog slagroom nemen op zijn fruitsalade dus zo'n vaart loopt het allemaal niet daar............
refo

Bericht door refo »

Daarom vroeg ik het ook.

Vorige week nog een netwerkje aangelegd van twee computers. Geeft allemaal nix, maar zelfs mensen met (veel) meer inkomen en vermogen leggen andere prioriteiten dan computernetwerken en slagroom.

:mrgreen:
Ma Vis

Bericht door Ma Vis »

Ach, doe toch niet zo hatelijk.
Wat weten jullie nou van de situatie van een ander.
Oordeelt niet opdat ge niet geoordeeld wordt.

Stelletje onvolwassen snotapen.
Rens

Bericht door Rens »

refo schreef:Daarom vroeg ik het ook.

Vorige week nog een netwerkje aangelegd van twee computers. Geeft allemaal nix, maar zelfs mensen met (veel) meer inkomen en vermogen leggen andere prioriteiten dan computernetwerken en slagroom.

tja, als je al héél lang een oude pc in een hoek hebt staan, en je kunt op Marktplaats voor een héél zacht prijsje (10,=) een monitor op de kop tikken...............................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ma Vis

Bericht door Ma Vis »

Weet je Rens, volgens mij moeten we niet zo happen op Breekijzertje en Refo.
Zij hebben vast hun zaakjes goed voor elkaar. De luier sluit goed aan, en over 30 jaar horen we ze wel weer.
Als ze weten hoe het echte leven in elkaar zit.
edele strijdster

Bericht door edele strijdster »

Ma Vis schreef:Ach, doe toch niet zo hatelijk.
Wat weten jullie nou van de situatie van een ander.
Oordeelt niet opdat ge niet geoordeeld wordt.

Stelletje onvolwassen snotapen.
Nou, en da's nog zacht uitgedrukt.
Wikipedia zegt overigens het volgende over snotapen:

Een snotaap is de benaming voor een klein kind, met een negatieve bijklank. Het wordt meestal gebruikt wanneer kleine kinderen zich ergens mee willen bemoeien, waar ze eigenlijk nog te klein voor zijn, of wanneer ze zich brutaal op de voorgrond proberen te dringen.

De term snot-aap refereert er aan dat kinderen veelvuldig een neus vol met snot hebben, en dat apen brutale en nieuwsgierige dieren zijn.
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Marnix

Bericht door Marnix »

hehe

Wat laten mensen zich toch heerlijk op de kast jagen hier. Ik kan me wel een beetje in Breekijzertje en Refo verplaatsen, als mensen zo happen geeft het vast wel voldoening :)

Over onvolwassen gespoken, ga er vooral serieus op in... en maak je er flink boos om....
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Rens schreef:
refo schreef:Daarom vroeg ik het ook.

tja, als je al héél lang een oude pc in een hoek hebt staan, en je kunt op Marktplaats voor een héél zacht prijsje (10,=) een monitor op de kop tikken...............................
Ik weet het allemaal niet...............en de slagroom dan? Tap je die illegaal af bij de koeien achter jullie woonschuur?
vlinder

Bericht door vlinder »

Breekie, geef Rens nou de helft van die 28.000 euro en vraag hem dan waar hij zijn slagroom vandaan heeft. Zolang jij het niet nodig vind om hem geld te geven, zit dan ook niet te zeuren over wat hij eet of uitgeeft......Hij is geen rentmeester naar jou toe, maar wel naar Iemand anders.....Zolang Rens en Maria dit kunnen verantwoorden hebben ze vast geen hulp van jou nodig bij hun bestedingspatroon!
edele strijdster

Bericht door edele strijdster »

Nou, Marnix, ik zal ruiterlijk toegeven dat ik vandaag inderdaad happerig ben. :lol:
Weet je waarom? Ik vind het echt niet erg dat mensen een overdreven mening hebben over de manier waarop ze met seksualiteit omgaan. Ik druk me hier soms ook nadrukkelijker uit dan dat ik in werkelijkheid zou doen. Alleen vindt ik het diep triest wanneer je mensen op hun persoon gaat pakken. Zoals bijvoorbeeld die slagroom van Rens en Maria. Waar bemoei je jezelf mee. Wees blij dat Rens en Maria van slagroom kunnen genieten i.p.v. ze een trap na te geven en vervolgens te suggereren dat aderen dichtslippen. en de manier waarop met Bert om is gegaan is nu ook niet echt je van het...
Maar verder zoekt Breekijzertje het maar uit hoor....

Ik zal me proberen in te houden! :wink:
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Plaats reactie