Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)??
-
- Christiaan
- Oude-Waarheid
Direct solliciteren!Afgewezen schreef:Een boek van J.P. Neven, Van hetzelfde huisgezin.
Mooi boek, maar ik denk dat uitgeverij Den Hertog het vóór Sinterklaas op de markt wilde brengen: er zitten veel fouten in.
(Of ze moeten gewoon een goede corrector nemen.).
[fade]Maarre.... Den Hertog doet toch niet aan Sinterklaas? 8) [/fade]
Morgen 80% neerslagkans in Wekerom. Uitgelezen weer voor een testritje! 8)edele strijdster schreef:Wow! Da's mooi, en nu maar hopen dat het gaat regenen, zodat hij z'n geld waard is.....Petrus schreef:Een regenpak voor op de scootmobiel.............................in de uitverkoop: minus 70%...............
Hihi, het regent hier al sinds gisterenochtend, en het regenpak doet uitstekend z'n best!!!!!! :mrgreen: :mrgreen:Hendrikus schreef:Morgen 80% neerslagkans in Wekerom. Uitgelezen weer voor een testritje! 8)edele strijdster schreef:Wow! Da's mooi, en nu maar hopen dat het gaat regenen, zodat hij z'n geld waard is.....Petrus schreef:Een regenpak voor op de scootmobiel.............................in de uitverkoop: minus 70%...............
Bij Den Hertog vinden ze me veel te eigenwijs! :mrgreen:Hendrikus schreef:Direct solliciteren!Afgewezen schreef:Een boek van J.P. Neven, Van hetzelfde huisgezin.
Mooi boek, maar ik denk dat uitgeverij Den Hertog het vóór Sinterklaas op de markt wilde brengen: er zitten veel fouten in.
(Of ze moeten gewoon een goede corrector nemen.).![]()
[fade]Maarre.... Den Hertog doet toch niet aan Sinterklaas? 8) [/fade]
[fade]Enne.... ik dat ze wél varen bij pakjesavond....[/fade]
Ik ken weinig mensen die blij zijn met langdurige regen :roll:Petrus schreef:Hihi, het regent hier al sinds gisterenochtend, en het regenpak doet uitstekend z'n best!!!!!! :mrgreen: :mrgreen:Hendrikus schreef:Morgen 80% neerslagkans in Wekerom. Uitgelezen weer voor een testritje! 8)edele strijdster schreef:Wow! Da's mooi, en nu maar hopen dat het gaat regenen, zodat hij z'n geld waard is.....Petrus schreef:Een regenpak voor op de scootmobiel.............................in de uitverkoop: minus 70%...............
- Bert Mulder
- Contacteer:
Acta of handelingen van de Synode van Dordrecht 1618-1619
ook:
History of Protestantism door Ds. J.A. Wylie, LLD in 3 delen
ook:
History of Protestantism door Ds. J.A. Wylie, LLD in 3 delen
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.