Tib, is het zó beter geformuleerd??
Maar dat er een intensievere samenwerking kan zijn tussen álle JB van "de" kerkverbanden is alleen maar toe te juichen ook al verschilt men op een aantal in meer of mindere mate zwaarderwegende punten.
Leer Me Lezen
De opening van het winterwerk bij ons had dit jaar dat thema.
Het was het thema van de HGJB, maar er is een enigzins eigen invulling aan gegeven. Het te bespreken tekstgedeelte was in de zomer net voorbijgekomen.
Er wordt dit jaar bij de oudste vereniging in ieder geval niet met HGJB-"papier" gewerkt. Van de jongste heb ik geen idee.
Klomp
Het was het thema van de HGJB, maar er is een enigzins eigen invulling aan gegeven. Het te bespreken tekstgedeelte was in de zomer net voorbijgekomen.
Er wordt dit jaar bij de oudste vereniging in ieder geval niet met HGJB-"papier" gewerkt. Van de jongste heb ik geen idee.
Klomp
- JolandaOudshoorn
Leer me lezen krijgt een vervolg. De zgn Bijbelleesweek is zo goed aangeslagen dat de HGJB een vervolg maakt. Thema sluit aan bij het jaarthema: "Voel je thuis"
Misschien is dat thema ook iets voor andere kerkelijke genootschappen, je bezinnen rondom het thema "je thuis voelen in je eigen kerkelijke gemeente"
Misschien is dat thema ook iets voor andere kerkelijke genootschappen, je bezinnen rondom het thema "je thuis voelen in je eigen kerkelijke gemeente"
Ik weet, mijn Verlosser leeft