Inderdaad, zo lopen er wel meer bij, smekend om fatsoenlijke kleren... schijnt dan weer mode te zijn :,Oorspronkelijk gepost door england
oei! Mijn ouders kerken in Beekbergen...zal es vragen of ze geen extra shirtjes hebben... kunnen ze die aan de arme mensen geven! Vroeger gaven wij zendingsgeld, nu hoeft dat niet meer, je kunt het nu rechtstreeks aan de mensen geven!
Gereformeerde fietsers vrezen nudisten
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Nou nou nou.........jij gaat er maar direct vanuit dat deze blote-billen-fietsers in de hel komen......Oorspronkelijk gepost door lily
die mensen die moeten vrezen, vreezd niet, en anders om. maar hun tijd is kort in their bloten billen!!!.
in hell they will scream for their covering
but they won't get it.
[Aangepast op 4/6/04 door lily]
Een 'breekje' van Breekijzertje
Oorspronkelijk gepost door lily
die mensen die moeten vrezen, vreezd niet, en anders om. maar hun tijd is kort in their bloten billen!!!.
but they won't get it.
Niet alleen mensen in blote billen gaan daar heen hoor, ook kerkmensen die hun hele leven in de kerk gezeten hebben.
TEN EERSTE... :,:, Je gaat vooruit met je nederlands.... maar er zitten nog engelse woorden tussen... TEN TWEEDE.... "Oordeel niet op dat je niet geoordeeld worde..."Oorspronkelijk gepost door lily
but they won't get it.
"in hell they will scream for their covering
but they won't get it."
Meisjemeisjemeisje... nooit gehoord dat God OOK genadig KAN zijn????
[Aangepast op 4/6/04 door Daphne]
:$:$:$:$ waar heb jij je aangebrand??? :,:,:, je ziet zo rood kerel... alles wel goed?! Neej Jacob alle gekheid op n stokje... is dit een nederlands forum of is dit een nederlands forum? NOU DAN....Oorspronkelijk gepost door jacob
zit nou niet zo te zaniken over dat nederlands
?:?
[Aangepast op 4/6/04 door jacob]

Je moet dit (naar mijn bescheiden mening) niet 86 keer op een dag gaan lopen zeggen. Klaag lily aan bij de admin en Mod en als die het goedkeuren (blijkbaar) moet je er maar vrede mee hebben.Oorspronkelijk gepost door Daphne:$:$:$:$ waar heb jij je aangebrand??? :,:,:, je ziet zo rood kerel... alles wel goed?! Neej Jacob alle gekheid op n stokje... is dit een nederlands forum of is dit een nederlands forum? NOU DAN....Oorspronkelijk gepost door jacob
zit nou niet zo te zaniken over dat nederlands
?:?
[Aangepast op 4/6/04 door jacob]![]()
En die muziek die je luistert van die meneer de Smid, is die Nederlandstalig? Ik heb de indruk dat je redelijk begrijpt (voorzover je er behoefte aan hebt) wat ze bedoelt. :sne
[Aangepast op 4/6/04 door Pim]
Dank u dank u dank u... ga vooral door... :,:,:,:, Weetje wat het is kerel...Oorspronkelijk gepost door jacob
je bent een ouwe zeur vind ik hoor. Anders ben je altijd zo vreselijk gemakkelijk. Alles kan behalve een beetje engels er door heen. :,:,:,
Ik hou van de nederlandse taal... en ja kijk dat ik nou zo slim ben dat ik engels kan lezen kan ik niets aan doen... maar heb oog voor mn naaste die geen engels kunnen lezen dus ik streef gewoon voor een ENGELSVRIJ FORUM :,:,:,:,:,:,:,
Beste mevrouw Daphne. Ik kan geen Engels lezen. Wilt u uw stemming even vertalen?Oorspronkelijk gepost door Daphne
Ik hou van de nederlandse taal... en ja kijk dat ik nou zo slim ben dat ik engels kan lezen kan ik niets aan doen... maar heb oog voor mn naaste die geen engels kunnen lezen dus ik streef gewoon voor een ENGELSVRIJ FORUM :,:,:,:,:,:,:,![]()
Thanks.
Oorspronkelijk gepost door PimBeste mevrouw Daphne. Ik kan geen Engels lezen. Wilt u uw stemming even vertalen?Oorspronkelijk gepost door Daphne
Ik hou van de nederlandse taal... en ja kijk dat ik nou zo slim ben dat ik engels kan lezen kan ik niets aan doen... maar heb oog voor mn naaste die geen engels kunnen lezen dus ik streef gewoon voor een ENGELSVRIJ FORUM :,:,:,:,:,:,:,![]()
Thanks.
:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,