Beertjes zijn ook leuk! Volgens het journaal was het nou niet zulk lekker weer in Turkije. Waterhozen en zo. Toen wel?vlinder schreef:Op OSW had ik die vlinders die bewogen op het HELLO, maar die kon ik niet meer vinden. Om toch wat te hebben heb ik een plaatje genomen van de serie die ik vroeger spaarde.
Maar ik ga er nog een ander op zetten. waarschijnlijk een foto van memento en mij in Turkije, of van onze trouwdag
Wauw, ik zal eens kijken op google. Maar je moet inderdaad oppassen hoor. Wij hadden een armbandje 9 boeddha)in huis en prompt kreeg mijn moeder dromen waarin ze last had van een occulte macht waarvan ze allang los dacht te zijn. :roll:Adrianus schreef:Op zaterdag 7 oktober heb ik mijn avatar verwijderd. Ik kreeg een PB van iemand die bij wie het poppetje (ooit gevonden door met google afbeelden op adrianus te zoeken) een associatie met occultisme opriep.
Je kan altijd nog overwegen een foto van jezelf te plaatsenAdrianus schreef:Op zaterdag 7 oktober heb ik mijn avatar verwijderd. Ik kreeg een PB van iemand die bij wie het poppetje (ooit gevonden door met google afbeelden op adrianus te zoeken) een associatie met occultisme opriep.
je bent nu zo 'in nevelen gehuld'........
-
Je kunt ook een plaatje van paus Adrianus van google pakken en plakkenhelma schreef:Je kan altijd nog overwegen een foto van jezelf te plaatsenAdrianus schreef:Op zaterdag 7 oktober heb ik mijn avatar verwijderd. Ik kreeg een PB van iemand die bij wie het poppetje (ooit gevonden door met google afbeelden op adrianus te zoeken) een associatie met occultisme opriep.
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
Volgens mij had jij gewoon het insigne van het schuttersgilde Amsterdam als avatar, afbeeldende Sint Joris en de draak. Mijn smaak was het niet, maar om dat nu direct als occult te bestempelen.Adrianus schreef:Op zaterdag 7 oktober heb ik mijn avatar verwijderd. Ik kreeg een PB van iemand die bij wie het poppetje (ooit gevonden door met google afbeelden op adrianus te zoeken) een associatie met occultisme opriep.
Sint-Joris wordt traditioneel afgebeeld met een draak, die hij volgens de overlevering zou hebben gedood. De draak staat hierbij symbool voor het heidendom. Het verslaan van de draak symboliseert de bekering van een heidens land of stad tot het christendom. (aldus Wikipedia).
Je bedoelt deze:uitgeworpen schreef:Je kunt ook een plaatje van paus Adrianus van google pakken en plakkenhelma schreef:Je kan altijd nog overwegen een foto van jezelf te plaatsenAdrianus schreef:Op zaterdag 7 oktober heb ik mijn avatar verwijderd. Ik kreeg een PB van iemand die bij wie het poppetje (ooit gevonden door met google afbeelden op adrianus te zoeken) een associatie met occultisme opriep.

Re: Avatars
Hij ziet er lief uit maar is het overigens niet. Lieveheersbeestjes zijn namelijk de kleinste roofdieren!Miscanthus schreef:Tamarinde schreef:In alle onderwerpen kom je zoveel verschillende Avatars tegen dat ik me weleens afvraag: " steekt er een bepaalde bedoeling achter je avatar of vind je het plaatje gewoon mooi?" Ben ik eigenlijk best nieuwsgierig naar. Wie durft?
Ik vond hem in eerste instantie mooi om te zien.
Ook een mooie naam trouwens.
Hij wordt ook gebruikt op de poster van de aktie "stop zinloos geweld". Het is daarmee een symbool voor vrede geworden.
Dat spreekt mij aan en ik hoop jullie ook.
En hij heeft van die enge ogen. Hoe doen jullie dat?Tiberius schreef:Of van keizer Hadrianus:uitgeworpen schreef:Je kunt ook een plaatje van paus Adrianus van google pakken en plakken
Maar ja, die had wat smetjes op zijn CV.
Ik heb al eens geprobeert mijn hebreeuwse naam te plakken maar het lukt niet!