Deze heb ik een keer gelezen. Was van een redelijk bekend filosoof...Kaw schreef:" I like your Christ, I do not like your Christians. Your Christians are so unlike your Christ."
Van wie is die?
Citatenspel
Dat beperkt de mogelijkheden nogal, ben ik bang...memento schreef:Ik stel voor dat de volgende die een citaat plaats, er één doet die NIET op google te vinden is.
Kunnen we niet op de eerlijkheid van de forummers vertrouwen?
Dan moet deze regel alleen wel wat zichtbaarder zijn, niet iedereen gaat de openingsposting nog lezen. Kunnen de admins daar nix op verzinnen?(op internet naar het citaat zoeken is tot 5 dagen na plaatsen verboden, als dan niemand een antwoord weet mag er op internet gezocht worden.)

Dit kunnen we oplossen door:Ar-Jan schreef:Dat zal wel een heel 'bekend' citaat worden danmemento schreef:Ik stel voor dat de volgende die een citaat plaats, er één doet die NIET op google te vinden is.
1. Buitenlandse citaten zélf te vertalen
2. Het citaat te parafraseren (meeste citaten zit vol oude woorden, waar ook een hedendaags synoniem voor is)
3. Er zijn genoeg citaten niet op internet te vinden. Neem alleen een citaat wat je zelf uit een boek plukt...