Wat ga je vanavond doen?
Alles over je heen laten komen? Wat moet ik me daar bij voorstellen?Oorspronkelijk gepost door lammertGewoon de voeten op tafel, onderuitzakken en alles over je heen laten komen.Oorspronkelijk gepost door vlinderhmm hoe doe je dat???:!Oorspronkelijk gepost door lammert
NIKS
:u:u:u
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Oorspronkelijk gepost door LizzyAlles over je heen laten komen? Wat moet ik me daar bij voorstellen?Oorspronkelijk gepost door lammertGewoon de voeten op tafel, onderuitzakken en alles over je heen laten komen.Oorspronkelijk gepost door vlinderhmm hoe doe je dat???:!Oorspronkelijk gepost door lammert
NIKS
ehm ja ben ook erg benieuwd:,:,:,:,:,:,
blew als je mijn broers kent zei je dat niet.
:bu:bu:bu
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Dat kunnen vrouwen zich niet voorstellen!Oorspronkelijk gepost door LizzyAlles over je heen laten komen? Wat moet ik me daar bij voorstellen?Oorspronkelijk gepost door lammertGewoon de voeten op tafel, onderuitzakken en alles over je heen laten komen.Oorspronkelijk gepost door vlinderhmm hoe doe je dat???:!Oorspronkelijk gepost door lammert
NIKS
:u:u
nou ja kom op seg, als jij dan zo'n superman bent kun je ook vast wel uitleggen hoe dat te leren valt:sne:sneOorspronkelijk gepost door lammertDat kunnen vrouwen zich niet voorstellen!Oorspronkelijk gepost door LizzyAlles over je heen laten komen? Wat moet ik me daar bij voorstellen?Oorspronkelijk gepost door lammertGewoon de voeten op tafel, onderuitzakken en alles over je heen laten komen.Oorspronkelijk gepost door vlinder hmm hoe doe je dat???:!
Gewoon de voeten op tafel, onderuitzakken en alles over je heen laten komen.Oorspronkelijk gepost door vlindernou ja kom op seg, als jij dan zo'n superman bent kun je ook vast wel uitleggen hoe dat te leren valt:sne:sneOorspronkelijk gepost door lammertDat kunnen vrouwen zich niet voorstellen!Oorspronkelijk gepost door LizzyAlles over je heen laten komen? Wat moet ik me daar bij voorstellen?Oorspronkelijk gepost door lammert Gewoon de voeten op tafel, onderuitzakken en alles over je heen laten komen.
Ikzelf val dan vaak lekker in slaap!
:sleep::sleep::sleep::sleep:
En een superman ben ik helemaal niet!!!!
't is moeilijk bescheiden te blijven.......wanneer....Oorspronkelijk gepost door lammertGewoon de voeten op tafel, onderuitzakken en alles over je heen laten komen.Oorspronkelijk gepost door vlindernou ja kom op seg, als jij dan zo'n superman bent kun je ook vast wel uitleggen hoe dat te leren valt:sne:sneOorspronkelijk gepost door lammertDat kunnen vrouwen zich niet voorstellen!Oorspronkelijk gepost door Lizzy Alles over je heen laten komen? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ikzelf val dan vaak lekker in slaap!
:sleep::sleep::sleep::sleep:
En een superman ben ik helemaal niet!!!!
maar als ik dat doe, ga ik liever meteen om 21 uur naar bed dan maak ik nog een goeie nacht ook. Dan kan je doorslapen anders moet je wakker worden en al waggelend de trap op. s nix voor mij.