Wat verklaart het dan zoal?Christiaan schreef:oooo, goed om te weten dat verklaard een hoop. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:wim schreef: Nou, ik niet altijd hoor... (de laatste tijd).
Meeting
- Christiaan
Ja! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:wim schreef:Wat verklaart het dan zoal?Christiaan schreef:oooo, goed om te weten dat verklaard een hoop. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:wim schreef: Nou, ik niet altijd hoor... (de laatste tijd).
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
- Christiaan
- Miscanthus
- Christiaan
Wie zegt er dat ik kom. Je wilt niet weten wie Christiaan Huygens is.wim schreef:Goed, daar hebben we het dan wel over tijdens de meeting. :mrgreen:Christiaan schreef:Ja, dat moetje maar begrijpen. :mrgreen: :mrgreen:wim schreef:Christiaan schreef: Ja! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:![]()

Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
jahoor, als het op een dag is dat ik kan
probleem is een beetje dat het meestal vrijdagavond wordt en ik dan vaak niet kan 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
nee joh, dan heb je op de meeting niks meer te vragen.
Vrijdag nog op Refoweb-meeting geweest
Was erg gaaf.
Oh en er is toch wel bier dan he
Vrijdag nog op Refoweb-meeting geweest

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- Miscanthus
Nee, valt wel mee hoorPetrus schreef:En dan slingerend terug fietsen?? Dan leg je meteen de weg driemaal af.......... :mrgreen:Marnix schreef:nee joh, dan heb je op de meeting niks meer te vragen.
Vrijdag nog op Refoweb-meeting geweestWas erg gaaf.

Miscantus, het tafeltennisseizoen was nog niet begonnen, dat begint deze week.... 9 wedstrijden op vrijdag en 1 op maandag, en dat was gisteren

- Miscanthus