Jij bent dus een Catanistjacob schreef: ik heb het gisteren nog gespeeld. Ik heb niet in het minst enige occulte zaken gevoeld.
is het niet een beetje overdreven allemaal?
Catan
- jakobmarin
- Miscanthus
ja, kan Jacob niet verwijderd worden van dit forum? Ik wil niet samen met een catanist op 1 gebruikerslijst staan!jakobmarin schreef:Jij bent dus een Catanistjacob schreef: ik heb het gisteren nog gespeeld. Ik heb niet in het minst enige occulte zaken gevoeld.
is het niet een beetje overdreven allemaal?
Je kunt natuurlijk ook overdrijven
:shock:
Tijd voor een nieuwe mobiele provider,
ooit naar het tapijt van de ING in Delft gekeken?
geen jam meer bij de C1000,
V6 kauwgom is uit de boze,
evenals McFlurry's
hèt bewijs dat de NKJV niet deugt,
enz.enz.
evenals McFlurry's
enz.enz.

- Miscanthus
Die jongen doet me denken aan het syndroom van Asperger ......Corydoras schreef:Je kunt natuurlijk ook overdrijven
evenals McFlurry's
enz.enz.

Jawel hoor, om mee te beginnen is dat prima.Gian schreef:Wij overwegen om vanavond met visite voor het eerst de goocheldoos van Catan te openen. De doos ligt hier al jaren in het plastic.
Alleen hebben we geen uitbreiding. Is het dan nog wel leuk?
Veel plezier!
En goed de spelregels lezen natuurlijk
Inderdaad een geweldig spel. Van spelen is niet zoveel terechtgekomen, we weten nu wel hoe het werkt.Hendrikus schreef:Jawel hoor, om mee te beginnen is dat prima.Gian schreef:Wij overwegen om vanavond met visite voor het eerst de goocheldoos van Catan te openen. De doos ligt hier al jaren in het plastic.
Alleen hebben we geen uitbreiding. Is het dan nog wel leuk?
Veel plezier!
En goed de spelregels lezen natuurlijk![]()
Je kan op dit spel wel je flink je hebzucht botvieren ...

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Toch vind ik Steden en Ridders de aantrekkelijkste uitbreiding. Beter dan deze in elk geval.Hummel schreef: Ja, idd, Zeevaarders is wat minder. Maar ook Steden en Ridders wordt saai na zeer veel keren spelen...
- FlyingEagle
- FlyingEagle
je moet het ook niet te vaak spelen, 1x per maand met een groepje, ontzettend gezellig en het spel blijft leuk!Hendrikus schreef:Toch vind ik Steden en Ridders de aantrekkelijkste uitbreiding. Beter dan deze in elk geval.Hummel schreef: Ja, idd, Zeevaarders is wat minder. Maar ook Steden en Ridders wordt saai na zeer veel keren spelen...