ik bedoelde juist dat ik NIET kan pianospelen!!:,;):%Oorspronkelijk gepost door KawOpschepper!Oorspronkelijk gepost door Ar-Jan
ik ben het in ieder geval niet!!:%
![]()
Wie is deze mysterieuze pianovirtuoos?
-
'Pianoman' mogelijk Nederlander
Het Noordhollands Dagblad meldt dat de mysterieuze 'pianoman' die in Engeland is aangetroffen, mogelijk uit Nederland komt. Een aantal inwoners uit Krommenie herkent in de door Engeland verspreide foto de 31-jarige Marcel of Mars Herder, oud-inwoner van die Zaanse plaats. Sommigen die hem kennen betwijfelen echter of hij wel zo goed piano kan spelen. De 'pianoman' in Engeland leeft namelijk alleen op als hij piano kan spelen, en dat doet hij volgens kenners op zeer professionele wijze.
De politie neemt de tips uit Krommenie in ieder geval serieus en heeft de informatie doorgespeeld naar Engeland. Herder, een verwarde en getraumatiseerde man, staat in zijn huidige woonplaats Amsterdam geregistreerd als vermist.
Bij de Engelse politie zijn over de mysterieuze pianoman reeds meer dan 400 tips binnengekomen. Ook beginnen filmmakers in Hollywood zich voor het verhaal te interesseren.
Het Noordhollands Dagblad meldt dat de mysterieuze 'pianoman' die in Engeland is aangetroffen, mogelijk uit Nederland komt. Een aantal inwoners uit Krommenie herkent in de door Engeland verspreide foto de 31-jarige Marcel of Mars Herder, oud-inwoner van die Zaanse plaats. Sommigen die hem kennen betwijfelen echter of hij wel zo goed piano kan spelen. De 'pianoman' in Engeland leeft namelijk alleen op als hij piano kan spelen, en dat doet hij volgens kenners op zeer professionele wijze.
De politie neemt de tips uit Krommenie in ieder geval serieus en heeft de informatie doorgespeeld naar Engeland. Herder, een verwarde en getraumatiseerde man, staat in zijn huidige woonplaats Amsterdam geregistreerd als vermist.
Bij de Engelse politie zijn over de mysterieuze pianoman reeds meer dan 400 tips binnengekomen. Ook beginnen filmmakers in Hollywood zich voor het verhaal te interesseren.
Dan is dat een hele goeie, maar ik vermoed het niet. Het is dan wel een hele kunst om je zo te gedragen (zonder een lach). Ik zou het niet zo lang kunnen volhouden.Oorspronkelijk gepost door Lecram
Stel je voor dat die man de boel in de maling neemt vanwege een weddenschap of zo. Dat zou een hele goeie zijn. Heel de wereld tuint er dan in.
"Virtuoos" zegt iets over de mate van virtuositeit, dus over de speeltechniek. Niet over de breedte van het repertoire. Iemand die alleen maar de pianoetudes van Liszt kan spelen, heeft een smal repertoire en speelt steeds dezelfde stukjes. Maar reken maar dat-ie virtuoos is!Oorspronkelijk gepost door Marjan
Vanmorgen in de krant:
het is helemaal geen virtuoos, maar een aardige amateur. Hij speelt steeds dezelfde stukjes.
Maar goed: reken maar dat deze jongeman straks cd's gaat verkopen. Als warme broodjes!
~~Soli Deo Gloria~~
Het verbaast me een beetje dat iedereen liever een oplichter in deze man ziet dan iemand die in een soort shocktoestand zit.
Wat kan iemand er nou voor belang bij hebben te doen of hij in de war is, wekenlang en zonder dat de psychiaters je in de gaten hebben? Dat is heus niet zo makkelijk hoor.
Wat kan iemand er nou voor belang bij hebben te doen of hij in de war is, wekenlang en zonder dat de psychiaters je in de gaten hebben? Dat is heus niet zo makkelijk hoor.
Be yourself, there are plenty of others.
hmm sodan.... :wo:wo een stukje van het mysterie opgelost...?!Oorspronkelijk gepost door daantjuhmaas
er werd gezegd dat alle kledingmerkjes uit de kleren van die man waren. toevallig las ik vandaag dat het een oud gebruik is uit oosteuropa om kledingmerkjes uit iemands kleding te verwijderen voor hem te begraven...
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
zouden ze die labels weer gebruiken voor illegale merkkleding?:%Oorspronkelijk gepost door daantjuhmaas
er werd gezegd dat alle kledingmerkjes uit de kleren van die man waren. toevallig las ik vandaag dat het een oud gebruik is uit oosteuropa om kledingmerkjes uit iemands kleding te verwijderen voor hem te begraven...
Je moet een beetje oppassen met zo makkelijk een etiketje te plakken. Je bent geen psychiater geloof ik dus het is maar een indruk die je hebt op grond van een krantenstukje.Oorspronkelijk gepost door Kislev
De pianoman is waarschijnlijk een behoorlijke authist als ik zo de verhalen over hem lees.
Be yourself, there are plenty of others.