Komkommertijd
Dat lijkt me ook niet lekker nee, maar dit is heeeeeel fris.Oorspronkelijk gepost door MarjanHmmm, er komt hier al wel eens iemand over de vloer die hagelslag op zijn pindakaas doet. Dat gaat al ver genoeg vind ik...Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Komkommer zijn inderdaad heel lekker.
Op brood met pindakaas en dan schijfjes komkommer! Heerlijk!!!![]()
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Wat vinden jullie van stroop met pindakaas dan? Schijnt lekker te zijn. Ik laat het toch liever aan anderen over om dat uit te proberen!Oorspronkelijk gepost door LizzyDat lijkt me ook niet lekker nee, maar dit is heeeeeel fris.Oorspronkelijk gepost door MarjanHmmm, er komt hier al wel eens iemand over de vloer die hagelslag op zijn pindakaas doet. Dat gaat al ver genoeg vind ik...Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Komkommer zijn inderdaad heel lekker.
Op brood met pindakaas en dan schijfjes komkommer! Heerlijk!!!![]()
Dat lijkt me echt niet lekker! Net zoals pindakaas met suiker. Nee dat vind ik allemaal geen combinatie. Alleen pindakaas met komkommer dat is echt lekker!:thuOorspronkelijk gepost door Bourdon
Wat vinden jullie van stroop met pindakaas dan? Schijnt lekker te zijn. Ik laat het toch liever aan anderen over om dat uit te proberen!
Niet waar, naast pindakaas met hagelslag en pindakaas met [jonge] kaas is er nog een wereldse combinatie, pindakaas met sambal, of eigenlijk sambal met pindakaas. MMMMMMOorspronkelijk gepost door MoniDat lijkt me echt niet lekker! Net zoals pindakaas met suiker. Nee dat vind ik allemaal geen combinatie. Alleen pindakaas met komkommer dat is echt lekker!:thuOorspronkelijk gepost door Bourdon
Wat vinden jullie van stroop met pindakaas dan? Schijnt lekker te zijn. Ik laat het toch liever aan anderen over om dat uit te proberen!
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.