Slim...
:!:!:!:!:! (hallow... dit klopt weer niet in mijn verhaal...) :!:!:!:!:!:DOorspronkelijk gepost door LecramJOU streng :pu:pu:pu
Streng gereformeerd zeker![]()
Ja 'streng gelovig' 'we vinden het helemaal niet erg hoor dat je naar de kerk gaat' <--------- :,:,:,:,:,:, G E W E L D I G
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Hmmmm, jij werkt duidelijk niet bij de SHG.Oorspronkelijk gepost door Daphne:!:!:!:!:! (hallow... dit klopt weer niet in mijn verhaal...) :!:!:!:!:!:DOorspronkelijk gepost door LecramJOU streng :pu:pu:pu
Ja 'streng gelovig' 'we vinden het helemaal niet erg hoor dat je naar de kerk gaat' <--------- :,:,:,:,:,:, G E W E L D I G

Je bedoelt... de rst?!Oorspronkelijk gepost door PimHmmmm, jij werkt duidelijk niet bij de SHG.Oorspronkelijk gepost door Daphne:!:!:!:!:! (hallow... dit klopt weer niet in mijn verhaal...) :!:!:!:!:!:DOorspronkelijk gepost door LecramJOU streng :pu:pu:pu
Ja 'streng gelovig' 'we vinden het helemaal niet erg hoor dat je naar de kerk gaat' <--------- :,:,:,:,:,:, G E W E L D I G![]()

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Nee, ik bedoel SHG.Oorspronkelijk gepost door DaphneJe bedoelt... de rst?!Oorspronkelijk gepost door PimHmmmm, jij werkt duidelijk niet bij de SHG.Oorspronkelijk gepost door Daphne:!:!:!:!:! (hallow... dit klopt weer niet in mijn verhaal...) :!:!:!:!:!:DOorspronkelijk gepost door LecramJOU streng :pu:pu:pu
Ja 'streng gelovig' 'we vinden het helemaal niet erg hoor dat je naar de kerk gaat' <--------- :,:,:,:,:,:, G E W E L D I G![]()
![]()
En dan heb je ook nog BKG
En dan komt pas RST.
Van zwoar noar luchtig, zo ongeveer.

Maar je zit niet zo in het wereldje begrijp ik :,
En de boom wordt nog wel aan de vruchten gekend. In dit geval de kraamvruchten.Oorspronkelijk gepost door MajorcaOei...!Oorspronkelijk gepost door Pim
Nee, ik bedoel SHG.
En dan komt pas RST.
Ik wist niet dat ik zo "licht" was...
![]()
:,:,:,:,:,:,:,:, (zal ik even een beschrijving geven van de gedachten die NU bij me op komen?! Ik wil t trouwens ook wel U2UEN :,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:, :ki )Oorspronkelijk gepost door Pim]
Nee, ik bedoel SHG.
En dan komt pas RST.
Ja... was echt t diepte punt in mn leven :,:!:,:!:,:!:,:!:,:!:stuOorspronkelijk gepost door JelleVooral als je tante zegt dat je naar buiten moet gaan:,Oorspronkelijk gepost door Daphneneej k ben een saaie doos echtwaar... ik snau, ik grauw, ik brom en grom :!Oorspronkelijk gepost door Jelle
Je kijkt ook al streng natuurlijk, een lachje kan er nooit af:,:,:,
Oorspronkelijk gepost door MajorcaOei...!Oorspronkelijk gepost door Pim
Nee, ik bedoel SHG.
En dan komt pas RST.
Ik wist niet dat ik zo "licht" was...
![]()
Ik vermoede het wel, want mannelijke kraamverzorgsters is toch wel het minste waarop we zitten te wachten.