Ze is geen prinses.Oorspronkelijk gepost door jacob
klinkt dit niet een beetje als een verdorven zondaar zal nooit het koninkrijk Gods beerven?
Jij overigens ook niet en jij zal het ook nooit worden.
Daarmee zeg ik niets over jouw geestelijk leven.
Ze heeft door haar huwelijk gewoon niet de titel prinses gekregen en die zal ze nooit krijgen. Vandaar dat m.i. de titel van deze topic fout is.Oorspronkelijk gepost door jacob
okay
dan zal ik het wel verkeerd gezien hebben. Wat voor meisje zal dan in jullie ogen wel een prinsesje worden. Maxima? En waarin onderscheiden deze 2 vrouwen zich van elkaar dan precies?
En dat is dan het indirecte gevolg van haar verleden als gangster-meisje.....Oorspronkelijk gepost door PimZe heeft door haar huwelijk gewoon niet de titel prinses gekregen en die zal ze nooit krijgen.Oorspronkelijk gepost door jacob
okay
dan zal ik het wel verkeerd gezien hebben. Wat voor meisje zal dan in jullie ogen wel een prinsesje worden. Maxima? En waarin onderscheiden deze 2 vrouwen zich van elkaar dan precies?
Ja zag 't ook :! waar ik t meest om moest lachen eigenlijk....Oorspronkelijk gepost door Pink Ivy
Schijnt ook (Tja heb rtl boulevard gekeken) Dat Friso Mabels verliefde blikken echt wel beantwoord heeft alleen dat die net niet in de camera vielen. En dat Mabel eigenlijk wel erg veel naar hem keek....