Koning winter is gekomen!!!

Lieneke

Bericht door Lieneke »

Schitterend, die sneeuw!
Zwaarbeladen takken, die het bijna begeven onder de plotselinge hoeveelheid!! Oef.. om weer helemaal vrolijk van te worden.

Afbeelding

Lieneke
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Origineel geplaatst door anne
Bij ons in het oosten ligt er een heerlijk dik pak sneeuw....
Hier moet ik gewoon heerlijk even van genieten...
Dat zal ik morgen eens gaan controleren dan. 'k Zal gelijk mijn ski’s meenemen om te skiën van de Holterberg;) Ik verwacht zeker 10a15 centimeter sneeuw daar:thu
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Meestal ben ik gek op sneeuw! Maar vanmorgen baalde ik er een beetje van, m'n vriend moest namelijk rij-examen doen... Maar hij heeft 't gehaald hoor! En toen mocht de sneeuw weer vallen van mij.

Er kwam hier wel aardig wat uit de lucht maar het bleef niet echt liggen op de natte straat!

Jammer, misschien morgenochtend als ik m'n gordijn open schuif... :$
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Ha Ping!

Feliciteer je vriend maar (en natuurlijk ook jezelf van mij) met het behalen van zijn rijbewijs!

Groetjes!

Lien
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Werkelijk!! Zoveel sneeuw heb ik nog in geen jaren meegemaakt!
De hele dag door, met gister erbij sneeuwt het!

Schitterend, die wijde, uitgestrekte, witte wereld!

[Veranderd op 1/2/03 door Lieneke]
Kruimel

Bericht door Kruimel »

Hier in 't midden van het land sneeuwt het nu (kleine vlokjes nog) en er lijkt nog een heel pak te komen.

Het is bere koud maar van binnenuit gezien is het prachtig, alleen ligt er nu nog niet zoveel, dus hopen we maar dat er nog veeeeeeel meer komt.

Gaan we lekker elkaar door de sneeuw heen rollen.
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Eindelijk begint het hier ook een beetje op een pak sneeuw te lijken! Wat er donderdag gevallen was was geen pak sneeuw maar een paar pluisjes....

Maar inmiddels sneeuw het al de hele dag! Ik ga zo even buiten een paar foto's maken, dat heb je niet ieder jaar, zo'n mooie witte wereld...

:o:o:o
Billy

Bericht door Billy »

Heerlijk hollands winters daagje...!!!

het heeft de hele dag gesneeuwd ( niet al te grote vlokken) wat vanmiddag toch in een pak je van zo'n 5 a 7 cm. resulteerde.

dat was dus met de meiden heerlijk sleeen, sneeuwballen en hebben vanmiddag een heerlijke wandeling van wel een uur gemaakt!

langs het water waaide het wel straf, dus zitten we nu allemaal met rode koontjes op de bank.

Als we nu naar buiten kijken en de besneeuwde kastanjes en de besneeuwde buxushaagjes in de tuin zien geeft ons dat een HEEEEERRRRLIJK

WINTER geveoel

mag van mij zo paar dagen aanhouden

maar de voorspellingen zijn helaas anders:#:#:#:#

Nog ff avondje genieten dus.

En straks samen :in:in ff een romantische :in:in wandeling door de sneeuw maken , want de visite belde af ivm slechte weer.
Kruimel

Bericht door Kruimel »

Lekker met z'n allen sneeuwballen gegooid en elkaar ingesmeerd met z'n allen, en wie werd er weer door de sneeuw gerold? Juist ....kruimpie:bu
peentje

Bericht door peentje »

Winter is wel heel gezond, maar wel koud, en als je niet kunt schaatsen wat dan?
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Origineel geplaatst door peentje
Winter is wel heel gezond, maar wel koud, en als je niet kunt schaatsen wat dan?
Dat mag jíj zeggen!
't Is jouw feestje........

Een 'breekje' van Breekijzertje
peentje

Bericht door peentje »

Nou wat een feestje!!!!
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Koning Winter is weer terug!

Brrr....

Op naar de 30 graden.........:-

Een 'breekje' van Breekijzertje