Zaterdagavond besteding

rekna

Bericht door rekna »

Origineel geplaatst door matthijs019
Zeg Rekna...
Jij hoort ook nog bij de oudere jeugd...
Vertel es!!!!
Ik voel mezelf nog behoorlijk jong hoor.

En wat ik op zaterdagavond doe? Niet veel bijzonders geloof ik. Werken, verjaardagen, kga graag vrije weekendjes naar vrienden of naar m'n ouders. Of gewoon lekker thuis met een boekje in een hoekje. Wil ook wel eens goed zijn.

Tevreden???
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Origineel geplaatst door rekna
[quote
Ik voel mezelf nog behoorlijk jong hoor.

En wat ik op zaterdagavond doe? Niet veel bijzonders geloof ik. Werken, verjaardagen, kga graag vrije weekendjes naar vrienden of naar m'n ouders. Of gewoon lekker thuis met een boekje in een hoekje. Wil ook wel eens goed zijn.

Tevreden??? [/quote]

Dik in orde;)
Aupi

Bericht door Aupi »

Hotel Gorinchem is ook nog een optie.!
Refojongere

Bericht door Refojongere »

Wat is daar zo tof aan Aupi? Wat valt er te beleven in Hotel Gorinchem?
Aupi

Bericht door Aupi »

Gezelligheid, het ontmoeten van andere (refo) jongeren. Echt wel lache daaro. Terwijl er vaak negatief over gedaan wordt...
Ge@

Bericht door Ge@ »

Ja, 't lijkt me best leuk om daar'ns een keer heen te gaan... 'k Ben denk'k alleen nog wat jong........
Pas stond er in de Terdege ook een redelijk positief stuk over.
Grace

Bericht door Grace »

Ik raad iedereen aan om hier niet meer naar toe te gaan. Het is een wereldse tent. Echt verschrikkelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En dat onder het mom van vrome ortodoxie.
Want de zaligmakende genade Gods is verschenen aan alle mensen.(SV, Titus 2:11)
Madtice

Bericht door Madtice »

Wat is er zo werelds aan, en wat is er zo tents aan een hotel? Ik ben er nooit geweest hoor, maar wat houdt het precies in?
Kuifje

Bericht door Kuifje »

[font=Comic Sans MS]Mijn zaterdagavondbesteding.[/font]

Ik weet niet wat jullie er in zien om naar een (refo)cafe te gaan op zaterdag avond. Gewoon geldverkwisting als je je giet met alcoholische drankjes. Mij zul je daar niet zien. Ik zeg niet dat het verkeerd is om wat te drinken hoor!!

Ik ga gewoon naar JV of een of ander concert.

Groetjes Kuifje.
appie21

Bericht door appie21 »

Goed bezig... ik doe het zelfde en denk het zelfde...
Origineel geplaatst door Kuifje
[font=Comic Sans MS]Mijn zaterdagavondbesteding.[/font]

Ik weet niet wat jullie er in zien om naar een (refo)cafe te gaan op zaterdag avond. Gewoon geldverkwisting als je je giet met alcoholische drankjes. Mij zul je daar niet zien. Ik zeg niet dat het verkeerd is om wat te drinken hoor!!

Ik ga gewoon naar JV of een of ander concert.

Groetjes Kuifje.
The Critical Brother

Bericht door The Critical Brother »

Origineel geplaatst door appie21
Misschien kunnen jullie dan 'SOW'????????:,

The Critical Brother (vrienden voor het leven!)
Madtice

Bericht door Madtice »

Uhm..., wat is SOW? ik voel me absoluut een buitenstaander zolang ik dat niet weet! O wacht, is dat niet Samen Op Weg... hahahah, leuk grapje Critical... (ik kwam er dus echt pas serieus achter toen ik dit aan het tikken was, en ik heb nu al zoveel getikt dat ik getikt lijk als ik het nu nog delete...denk ik...) :) Okee, negeer deze posting maar :, (MAAR NIET DELETEN AUB.... grapje hoor ;) :)
The Critical Brother

Bericht door The Critical Brother »

Origineel geplaatst door Madtice
Uhm..., wat is SOW? ik voel me absoluut een buitenstaander zolang ik dat niet weet! O wacht, is dat niet Samen Op Weg... hahahah, leuk grapje Critical... (ik kwam er dus echt pas serieus achter toen ik dit aan het tikken was, en ik heb nu al zoveel getikt dat ik getikt lijk als ik het nu nog delete...denk ik...) :) Okee, negeer deze posting maar :, (MAAR NIET DELETEN AUB.... grapje hoor ;) :)
Haha........ja dat laatste kun je er in deze roerige tijden best bijzetten........misschien als handtekening????????:,:,:, (dit is dus ook weer een grapje hè, voor een goed verstaander......)

The Critical Brother (dit is dan weer geen grap......)
Madtice

Bericht door Madtice »

Er heerst nu wel grote ambiguiteit... wat menen ze, en wat niet? Laten we proberen de mensen niet al teveel tegen de haren in te strijken :) Dat meende ik dan weer.. en verder, tja, ik ben niet zo bang dat er gauw weer wat gedelete wordt, zolang ik me netjes gedraag, dus... ik heb het vertrouwen nog niet verloren! Ik heb hoop! (ik ben hier pas een maand... :) )
appie21

Bericht door appie21 »

Nou ehhh waneer is onze eerste afspraak????

:stu

Origineel geplaatst door The Critical Brother
Origineel geplaatst door appie21
Misschien kunnen jullie dan 'SOW'????????:,

The Critical Brother (vrienden voor het leven!)
Plaats reactie