Vakantie D.V. zomer 2005
Matthijs,
Wel een rare bestemming om naar toe te gaan. Toch zou ik best meewillen.
Over dat aapjes klijken etc. Ga buiten europa op vakantie en je hebt het al. Je wordt gezien als de rijke toerist. Ben een paar jaar geleden naar Egypthe geweest. Idem. Je moet er doorheen prikken. Je moest daar ook niets weggeven aan kinderen ofzo, want dan had je het hele dorp om je heen staan. Oppassen dus.
Wel een rare bestemming om naar toe te gaan. Toch zou ik best meewillen.
Over dat aapjes klijken etc. Ga buiten europa op vakantie en je hebt het al. Je wordt gezien als de rijke toerist. Ben een paar jaar geleden naar Egypthe geweest. Idem. Je moet er doorheen prikken. Je moest daar ook niets weggeven aan kinderen ofzo, want dan had je het hele dorp om je heen staan. Oppassen dus.
Wij blijven lekker met de kids in eigen land. 2 Uur in de auto en de auto word al afgebroken, dus langer houden ze ECHT niet vol!
Maar zou zelf dolgraag een keertje een trektocht door Wales willen maken.
Hopelijk komt dat nog als de kinderen groter (en wijzer) zijn.
:du
Maar zou zelf dolgraag een keertje een trektocht door Wales willen maken.
Hopelijk komt dat nog als de kinderen groter (en wijzer) zijn.
:du
groter dan de Helper is de nood toch niet....
Ik heb er nog een liggen.Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeVergeet je geen schone *****kokertjes mee te nemen..................................Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Ik hoop naar West Papua (Irian Jaya) te gaan.:D:D:D:D
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Als het een beetje meezit en de heren Joesjtsjenko en Janoekovitsj een beetje goede vrienden worden gaan wij misschien weer naar Oekraine.
Met vriendelijke groet, Egbert.
Dat noemt men woorden in de mond leggen:DOorspronkelijk gepost door LecramHoezo woorden verdraaien?Oorspronkelijk gepost door Herman??Oorspronkelijk gepost door LecramGaaf Matthijs!! Als ik geen (ge)zin zou hebben zou ik met je meegaan!Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Ik hoop naar West Papua (Irian Jaya) te gaan.![]()
![]()
Heb jij dezelfde maat als Matthijs?Oorspronkelijk gepost door EgbertIk heb er nog een liggen.Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeVergeet je geen schone *****kokertjes mee te nemen..................................Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Oorspronkelijk gepost door LecramHeb jij dezelfde maat als Matthijs?Oorspronkelijk gepost door EgbertIk heb er nog een liggen.Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeVergeet je geen schone *****kokertjes mee te nemen..................................Oorspronkelijk gepost door Matthijs
:t:t:pu
Tsja, mannen onder elkaar heOorspronkelijk gepost door LassieOorspronkelijk gepost door LecramHeb jij dezelfde maat als Matthijs?Oorspronkelijk gepost door EgbertIk heb er nog een liggen.Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje Vergeet je geen schone *****kokertjes mee te nemen..................................:D:D:D:D
:t:t:pu