Wat doen de thuisblijvers?
Volgens mij heb jij teveel Donald Duck gelezenOrigineel geplaatst door Jelle
He Kridje hoe zit dat nu gaan we soms nog onder haar raam staan zingen ook met een gitaar in je hand?
Nou als je dat gaa doen tip mij dan even kom ik wel ff kijken, lijkt me spannend.
Niet te dicht bij het balkon gaan staan he, dan kan je tenminste die vliegende bloempot mishouden.:,:,
:,:D:sleep::thu:in
BART ? ? ? ! ! ! :$:mad:Origineel geplaatst door MelkNou nou nou, Dirk, niet echt verliefd worden hoor! Bart is een knappe, lieve, aardige, leuke, geweldige, super verpleger................ Dat hadden Peet en jij vast niet gedacht, dat ik met Bart uiteten zou! Maar 't is gebeurd hoor, de romance is opgebloeid :inBartOrigineel geplaatst door kridje
Hoe kan je ons dit aandoen?:% Wanneer wil je met mij eten? Lijk me erg gezellig en leuk! In het verleden hebben we een OSW-meeting gehad. Mogen Peet en ik bij de volgende meeting naast jouw zitten? Want dan kan je denk ik pas een goede beslissing maken. Of kom je misschien naar de strandmeeting? :%
Wat je ook doet! Of voor wie je ook kiest! Ik blijf van je houden! :in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in Vergeet dat a.u.b. nooit!
Groetjes,
Melk
Helemaal nix. :thuOrigineel geplaatst door anneWat is er met mij, Lecram?Origineel geplaatst door LecramEn jij dan ?? Anne?Origineel geplaatst door anne
Ach toch...
Is kridje zo hopeloos?
Hij mag wel een keer met mij mee...
Kunnen we samen iemand :in:in:in:in voor hem uitzoeken!
Een groet van een bezorgde Anne
:!