Parijs - Dakar
Valt me wel tegen van Lecram, bij de uitslagen en afvallers kom ik zelfs de naam Lecram niet tegen. En ik was juist zo benieuwd of onze grote vrind in de prijzen zou vallen.Oorspronkelijk gepost door LecramEn er zat nog een vrouw achter het stuur ook :tOorspronkelijk gepost door marsm104
Och, het is maar een Volkswagen :,

Waarom worden opmerkingen met 'vrouw' erin gelijk negatief opgevat?? :pu:pu:t:tOorspronkelijk gepost door Daphnet is er mis met n vrouw 8ter het stuur ? :sne:i:!Oorspronkelijk gepost door LecramEn er zat nog een vrouw achter het stuur ook :tOorspronkelijk gepost door marsm104
Ik reed niet mee onder mijn echte naam 'Lecram', maar onder mijn nickname 'Despres'.Oorspronkelijk gepost door JelleValt me wel tegen van Lecram, bij de uitslagen en afvallers kom ik zelfs de naam Lecram niet tegen. En ik was juist zo benieuwd of onze grote vrind in de prijzen zou vallen.Oorspronkelijk gepost door LecramEn er zat nog een vrouw achter het stuur ook :tOorspronkelijk gepost door marsm104
![]()

er lopen op de wereld 2 verschillende soorten rond (hoewel.... uitzonderingen nagelaten dan :,:wo:# das bijzonder zielig trouwens!!!!!)Oorspronkelijk gepost door LecramWaarom worden opmerkingen met 'vrouw' erin gelijk negatief opgevat?? :pu:pu:t:tOorspronkelijk gepost door Daphnet is er mis met n vrouw 8ter het stuur ? :sne:i:!Oorspronkelijk gepost door LecramEn er zat nog een vrouw achter het stuur ook :tOorspronkelijk gepost door marsm104
1. den vrouw
2. den man
Als een man iets over een vrouw zegt wat hij niet over een man zou zeggen (zn eigen soortgenoot) kunnen vrouwen dit als denigrerend opvatten. Want... wat is den vrouw minder dan den man?! (pffffffff IK BEN NET WAKKER.... dit moet nog wat worden vandaag :! )
:stu
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Zou dat denigrerend opvatten niet meer zeggen over de vrouw dan over de man?Oorspronkelijk gepost door Daphneer lopen op de wereld 2 verschillende soorten rond (hoewel.... uitzonderingen nagelaten dan :,:wo:# das bijzonder zielig trouwens!!!!!)Oorspronkelijk gepost door LecramWaarom worden opmerkingen met 'vrouw' erin gelijk negatief opgevat?? :pu:pu:t:tOorspronkelijk gepost door Daphnet is er mis met n vrouw 8ter het stuur ? :sne:i:!Oorspronkelijk gepost door Lecram En er zat nog een vrouw achter het stuur ook :t
1. den vrouw
2. den man
Als een man iets over een vrouw zegt wat hij niet over een man zou zeggen (zn eigen soortgenoot) kunnen vrouwen dit als denigrerend opvatten. Want... wat is den vrouw minder dan den man?! (pffffffff IK BEN NET WAKKER.... dit moet nog wat worden vandaag :! )
:stu

jij maakt vrienden :sneOorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door Daphnet is er mis met n vrouw 8ter het stuur ? :sne:i:!Oorspronkelijk gepost door LecramEn er zat nog een vrouw achter het stuur ook :tOorspronkelijk gepost door marsm104
Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur:D:D
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Je hebt gelijk!Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door Daphnet is er mis met n vrouw 8ter het stuur ? :sne:i:!Oorspronkelijk gepost door LecramEn er zat nog een vrouw achter het stuur ook :tOorspronkelijk gepost door marsm104
Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur:D:D
Het doet me zeer om het te zeggen maar in 2001 heeft een vrouw Dakar gewonnen. Maar ja aan de andere kant...de uitzondering bevestigd de regel