Autorijden

marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

En als Kena dat niet wil, doet Jelle dat graag voor je :,

130 is op sommige plekken gewoon een adviessnelheid.
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Adje

Bericht door Adje »

Langzaam rijden ook Adje, da ben je namelijk langr bezig met mer vervuiling te lozen.
Per definitie hetz elfde als kort maar meer.

Trouwens onze nieuwe auto's vervuilen natuurlijk niet meet zo erg als dat de regering ons wil doen laten geloven.Ze maken mij niet wijs dat wat de autofabriekanten de laatste jaren hebben gedaan niets heeft geholpen.
Vervuiling stijgt niet lineair mee met snelheid, maar veel sneller, vooral boven de 110 km/uur.
En schonere motoren helpt ook niet echt als er steeds meer auto's rondrijden, dat heft elkaar op.
Kislev

Bericht door Kislev »

Autorijden is mn hobby. En het gaat me niet om snelheid. Stapte gisteravond nog even in de auto. Heerlijk; dat benzine-met-olie-gemende luchtje en dan dat sturen in de bochten!!! :in

Afbeelding

Ceci n'est pas une voiture, C'est une art de vivre !

Binnenkort is het weer Citromobile in de veemarkthallen in Utrecht. Komt dat zien!! Komt dat zien!!!

http://www.citromobile.nl/NEDERLANDS.HTM

[Aangepast op 31/3/04 door Kislev]
Vortigern

Bericht door Vortigern »

Het is wel leuk om te doen, auto rijden, lekker door de polder... Alleen file is minder.. En kramp in je benen...

Misschien is de C4 wel wat...
Andre

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door Kislev
Autorijden is mn hobby. En het gaat me niet om snelheid. Stapte gisteravond nog even in de auto. Heerlijk; dat benzine-met-olie-gemende luchtje en dan dat sturen in de bochten!!! :in

Afbeelding

Ceci n'est pas une voiture, C'est une art de vivre !

Binnenkort is het weer Citromobile in de veemarkthallen in Utrecht. Komt dat zien!! Komt dat zien!!!

http://www.citromobile.nl/NEDERLANDS.HTM

[Aangepast op 31/3/04 door Kislev]
is dat met een boxer-moter.(2-pitter)
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Andre

Een 5 liter V8 toch???

Afbeelding

[Aangepast op 31/3/04 door Lecram]
Kena

Bericht door Kena »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Trouwens Kena, wordt jou rode (neem ik maar even aan) Audi TT niet zenuwachtig als hij niet harder mag dan 130, volgens mij doen de pk.tjes vreselijk veel moeite om zich in te houden.
Bij mijn autotje wordt het gaspedaal vanzelf al naar beneden getrokken:D
Lijkt me toch wel heerlijk om die TT eens eventjes goed de sporen te geven. Je moet deze jongen natuurlijk ook eens een lolletje gunnen he. :!
HAHAHAHAHA, zij (Truusmobiel) is zilver. Ojeee, Jelle. Wij zondigen wel hoor. Ik schreef al ergens dat wij voornameljik zondigen tussen de rijen auto´s in. Dat is best een leuke sport :D Je haalt met 140 een rijtje auto´s in en dan blaaaaaaaaaaaazen.... wroeeeeemmmm.... tot de volgende rij auto´s.

Keertje uitproberen deze zomer???
Jelle

Bericht door Jelle »

Misschien kom ik je nog een keer tegen op de autobahn. Althans tegen? zou niet goed zijn, laten we houden op langs elkaar komen.:D:,
Kena

Bericht door Kena »

:,:,:,

:D
Andre

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Andre

Een 5 liter V8 toch???

Afbeelding

[Aangepast op 31/3/04 door Lecram]
Met je neus tegen de voorruit zeker?
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Boxer motor, is dat niet, dat de cylinders plat liggen? Wat zijn de voordelen daarvan dan?
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Jelle

Bericht door Jelle »

Volgens mij dat de motor minder ruimte nodig heeft, dus kan je dan een grotere motor in een kleine ruimte kwijt.
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Boxer motor, is dat niet, dat de cylinders plat liggen? Wat zijn de voordelen daarvan dan?
dit is een boxer, plat en de cilinders bewegen in tegengestelde richting, anders zou het een V-motor zijn met een blokhoek van 180º . . .

Afbeelding

voordelen zijn de mooie balans en niet te vergeten het geluid (weleens een Porsche 911 lekker horen wegscheuren . . . ) nadeel is dat er altijd een beetje olie onderin de cilinders ligt na een tijdje stilstaan, dat verbrandt dan weer bij starten, kan verder geen kwaad
Lecram

Bericht door Lecram »

V-twin rulez!!!

http://www.ducaticlub.nl/sounds/duc900ss.wav

Ducati 900SS (zelfde blok zit onder mijn motor AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding)
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
V-twin rulez!!!
hahaha, 911 heerst!

911 (type 993)
Plaats reactie